Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 6. mars 2010

Da har jeg revet meg løs fra oransje...*smiler*...







Nytt kort!
Nå har jeg laget et litt andeledes kort enn det jeg pleier å lage. Den gamle siden fra en bok har jeg fått fra Agneta, med bloggen http://www.agnetan.blogspot.com/
Vi hadde en liten prat om det var greit eller ikke å rive ut sidene i en gammel salmebok... det føles litt rart å rive ut sider i en så gammel bok, men sidene er vakre og det er kanksje greit å bruke de til noe, når de ellers ikke blir brukt. Håper ingen blitt støtt av at jeg bruker en side fra en gamel salmebok på kortet mitt!?
På kortet har jeg brukt;
Bazzill papir, en haug med forskjellige stempler på hjertet, blomst fra Prima, brads og bånd fra Making Memories, halv perler fra Basic Grey, Versa Mark ink, Glimmer Mist Gold.
Jeg har hatt flere flasker med Glimmer Mist stående lenge, men har ikke helt fått dreisen på det. Men for ikke så lenge siden så jeg en liten snutt på You Tube med de som lager Glimmer Mist. Der fikk jeg noen fine tips. Hun sprayet, og så tørket hun med en gang av med kjøkkenpapir...og resultatet ble veldig fint! Så det har jeg gjort nå, og jeg er fornøyd!! :o)
Ha en fin søndag!!
:o)

14 kommentarer:

Lisbet sa...

Nydelig kort du har laget og ja litt annen stil fra deg.
ha en fin søndag. Vi skal på ski tur i dag i går var det vasking!

Lise Katrine sa...

Det kortet var berre lekkert!
Nydeligt :)
Ønskar deg ein fin søndag!
Klem, Lise

Elisabeth H. sa...

Lekkert !!!!!!!!! Og jeg blir slett ikke støtt, men tenkte på om det hadde vært en måte å kopiere sidene på så de fikk den gamle "lookken" og at du kan bruke sidene flere ganger....Har ikke så mye greie på kopiering og trykk, men er hekta på gamle bøker...har ikke hjerte til å ødelegge dem. Men jeg "møter meg selv i døra"..for mine gamle bøker ligger jo å støver ned, mens du bruker dem...God Søndag :) Elisabeth H.

Strikkeheksen sa...

Altså jeg synes, at uanset, hvad du laver, så bliver det helt fantastisk fint - hold da op, hvor er du produktiv :-)

Guttemamma sa...

Helt i min gate iallefall,knallfint!!

Anette sa...

Nydelig kort!! Lekkert med bling-swirlen!!

Kort og Søm sa...

Takk :o)

Elisabeth;
Ja, jeg skal se om jeg kan gjøre det! :o)

Randi sa...

Kjempelekkert kort og det var fint med den gamle siden.
Jeg mener at det e fint de kan brukes til noe som synes.

Her er det grisevær og regn i dag så vi har inne/kose dag. Godt innimellom det også.

Ha en fin søndag!

Pia sa...

wow så flot kort

Agneta sa...

Så fint kort! Morsomt å se en av sidene i bruk.

Kort og Søm sa...

Agneta;
ja, jeg har gått og tittet på de og tenkt på hva jeg skal bruke de til...*smiler*..

Siris Hjem sa...

vakkert kort! Jeg er så glad i de med noter på. Kjempefint!!
Får så mange fine tips av deg.

-Siri-

Riet sa...

What a gorgeous card Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Lotta sa...

Lekkert!!!!

Bordet var/er fra Bohus:) Var veldig fint det altså:)

Ønsker deg en superduper uke!
Klemmer