Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 15. mars 2010

Nordsalten Hobbyklubb utfordring #3




Påske!
Ja, temaet denne gangen er påske og fargen gul!
Da måtte jeg lete igjennom boksene med Penny Black stempler og finne igjen dette fine påskestempelet, har ikke brukt det så veldig mye. Med andre ord, jeg sender ikke altfor mange påske kort...*ler*...men jeg liker det veldig godt alikevel.
På kortet har jeg brukt;
  • Penny Black stempel.
  • Tekst stempel med "God påske" vet jeg ikke hvor kommer fra.
  • Bazzill og Basiv Grey papir.
  • Masse Stickles, Star Dust.
  • Blomster fra Prima.
  • Brads fra Basic Grey.
  • Pro Markers.

Ha en fin mandag alle sammen!!

:o)

16 kommentarer:

Inger Harding sa...

Kjempesøtt og koselig påskekort!! :-)

♥ klem, Inger

Eirin Bjørnstad sa...

Som alltid når jeg ser dine innlegg får jeg lyst til å sette meg ned å lage noe. ;-)
Onsdag skal jeg faktisk på kurs i criss cross kort, som jeg ikke aner hva er, men det blir spennende, tror jeg. ;-) Skal tenke på deg og alt det fine du lager.
Drømmen er et velutrustet hobbysted, en stasjon for det kreative. Rommet er der, jeg må bare få ut fingeren. men med meg er det slik at jeg Alltid har så mange prosjekter på gang...

Alt godt fra Eirin

Anne Bente sa...

åh,,,,, denne var bare total skønnn,

10000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring.

Miss StampAlot sa...

Olala =) Dette var lekkert du !

Tusen takk for at du deltar på NSHK`S utfordringg.

stor klem fra Marielle

Kos med papir og saks sa...

nyyyyyyyyyydelig. likte absolutt alt her.

takk for at du deltar på Nordsalten Hobbyklubbs utfordring

love to create
DT for Nordsalten Hobbyklubb

Miss StampAlot sa...

har fiksa Mr.linkey for deg =)

Kort og Søm sa...

Takk :o)

Thanks :o)

Takk for hjelpen Marielle :o)

Kort og Søm sa...

Eirin;
Kos deg på kurs! :o)
Får vi se hva du lager!? Håper det!
Klem Fredrikke :o)

Plundis sa...

Kjempefint påskekort du har laget!!

Takk for at du deltar på utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb!!

Klem Gro
aka Plundis

Hennes sa...

Kjempe fint :O)
God påskestemning ..

Klem Linda.

Lotta sa...

Nydelig som alltid!Ha en fin kveld:)Klemmer

Anneke sa...

very lovely easter card with cute colors

Moski sa...

Herlig kort!

WencheP sa...

Et veldig koselig påskekort med et veldig koselig motiv. Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.

DT Wenche

tone sa...

Nydelig påske kort !
Tusen takk for at du deltar på NSHKs utfodring.
Klem Tone

Aina sa...

Kjempeflott påskekort!