Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 9. mars 2010

Kluter!!


Hånd strikkede kjøkken kluter!
To kjøkken kluter en kunde har bestilt.
Strikkede kluter er de beste...*smiler*...
Mål; ca 21 cm * 25 cm.
Pris pr stk; 60kr.
Disse to er solgt.
Lager flere på bestilling!
Har fargene; grønn, turkis, oransje og knall rosa.
Tar imot bestillinger på dette etter 01.04.10.
Hos meg er det blå himmel og sol...det er vel deilig... :o)
Her blir det god lunsj i dag, hjemmebakte horn og deigen er satt til heving. ( Det er farmor sin oppskrift det også...*smiler*)
God onsdag alle sammen!
Klem :o)

9 kommentarer:

Pia sa...

wow super dejlig farve. Her er det lidt gråvejr håber solen titter frem jeg savner sommer.
knus Pia

Husmora Torunn Husbyn sa...

Herlige kluter!
Ha en flott onsdag du også! :-)

Kort og Søm sa...

Takk :o)

h.espe sa...

Kjempelekre kluter du strikker, i herlige farger! Du har postet så mange flotte innlegg siden sist jeg var innom deg - så flink du er! Imponert over kreativiteten din - nyyydelig navnevimpler du lager!

Ha en fortsatt fin uke!

Klem fra Hildegunn

Kort og Søm sa...

Det var hyggelige å høre Hildegunn :o)
Klem

Anneke sa...

beautiful work and pattern

ralfefarfars paradis sa...

Frisk farge- blått er så vakkert. Herlig med hjemmebakst- syens ud er flink til å lage mat;) I dag laget jeg mousaka fra bunnen- go det skjer ikke ofte- men det blir veldig godt. Ønsker deg en fin dag i morgen!

tone sa...

Hei! her var det mye å se,masse inspirasjon å hente her:-)
Legger meg til som følger å håper at du tar deg en tur innom min nyoppretta blogg.
Klem Tone

Unknown sa...

Hei.
Kor har du bestilt merkelappene dine?
Ønsker meg slike eg også...

Solbjørg