Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 28. mars 2010

Nå skal jeg kose meg...*smiler*...




Kveldsaktivitet... :o)
En god kopp te, påskemarsipan, alle barna i sengs og fargekartet til Pt-2 garnet...*smiler*... Straks skal jeg innta sofa`n og planlegge hva slags julepynt jeg skal strikke og tove til julen 2010. Ikke det at jeg skal begynne å stikkke akurat nå, men planer må legges, og garn bestilles...*smiler*...planleggingen er halve kosen syns nå jeg!
På det øverste bilde ser dere årets påskepynt, som ble godt motatt...det ble bare en igjen til pynt her i heimen, resten ble solgt... *smiler*
Lysestakene er arvegods etter min mormor, og de blir stort sett bare tatt frem til høytidene. Lysene har brent hele kvelden, snart på tide å sett i nye. Og jeg håper virkelig det er flere gule lys igjen i butikken i morgen...for vi har ikke så mange igjen her...*ler*... (notat til meg selv; kjøp maaange gule lys til neste påske :O)
(velkommen til nye følgere av bloggen, veldig hyggelig :o)
Forsatt god påske til dere alle sammen!
:o)

4 kommentarer:

Vibekes lille ullne sa...

God påske til deg også! Og kos deg med juleplanlegging! (jeg vil heller planlegge sommerferien) :)

Kort og Søm sa...

*ler*..ja, sommer`n må planlegges den også! :O)

Vanja sa...

Sånn påskekylling har jeg :-). Den står så fint på hylla sammen med de andre påskekyllingene som ungene har laget. Mulig den må få seg en kompis neste påske :-). Trenger forresten flere kluter, og mamma forelsket seg helt i de klutene og hun vil også ha. Vi får legge inn en bestilling etter påske :-)
Klem fra Vanja

Kort og Søm sa...

Så bra klutene falt i smak og påskekyllingen *smiler*, jeg syns klutene er gode jeg også :O)
Bare å si ifra når du trenger flere!
God påske Vanja,
klem Fredrikke :o)