Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 6. mars 2010

Utfordring #75. Vår!











Post It blokk bok!
Dette er mitt bidrag til ukens Sukkersøtt utfordring, hvor temaet er vår. Sommerfugler er jo litt vårlig...*smiler*...ikkesant!?

Dette ble brukt;

  • Bind It All maskinen.
  • Bazzill papir.
  • Embossing plate til Cuttlebug, Provo Craft.
  • Sommerfudl stempeler fra Hero Arts.
  • Tekst stempel fra Tim Holtz.
  • Distress ink, Spiced Marmalade (en klar favoritt :o)
  • Stickles, Star Dust.
  • Bånd fra making Memories, Wedding serien.

Da er det bare å ønske dere alle en flott lørdag, her skinner solen!!

12 kommentarer:

Randi sa...

Å så stilig med en postit-bok. Den var kjempefin :o)

God helg!

(eddas) sa...

Ønsker deg og en flott helg...så bra at solen skinner både her og der:)
eddaKlemmer

Lotta sa...

Hihi ja du har det hånden du! Thomas klippet Nicholas her for et år siden.Så ut som han hadde kreft!Huff! Jeg var hysterisk og ja..Han gjør ikke det igjen!*Ler masse*

Klemmr til deg:)

Lotta sa...

-Og god lørdag i sooooooola:)

Kort og Søm sa...

Takk! :o)

Lotta; ...*ler*..øvelse gjør jo mester da.. :o)
Klem..

Vibekes lille ullne sa...

Så fin den ble! Fine ord på forsiden også! Ha en riktig god helg! :)

Miss StampAlot sa...

Nydelig notisbok du har laget.. slenger meg på som følger, og venter spent på din neste kreasjon.

her inne var det mye flott og se =)

ta gjerne en titt hos meg.. Klem Marielle

Lisbet sa...

Så flott post It bok du ahr laget. Nydelig de ornasje kortene og nå denne boka du lager.
Ha en flott søndag. Satser på en flott solrik dag :-)

Guro sa...

Nydelig postit-bok :-) Virkelig herlig vår følelse :-)
God helg!
Klem

Aud Kirsten sa...

Så nydelig postit-bok!

God helg!

h.espe sa...

Utrolig flott - så flink du er!!
Ha en flotters søndag :o)

Klem fra Hildegunn

milli sa...

Nyyydelig post-it blokk!! Likte detaljen med sommerfuglen veldig godt:)
Takk for at du deltar!
Klem fra
Camilla