Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 26. mars 2010

Denne uken er jeg Design vikar hos Sukkersøtt...*smiler*...



Dette var morro...*smiler*...
Jeg fikk en veldig hyggelig mail fra Camilla med den fine bloggen www.millishobbyverden.blogspot.com med forespørsel om jeg ville være vikar for henne denne fredagen på utfordringsbloggen www.sukkersott.blogspot.com .
Og det ville jeg jo selvfølgelig være...*smiler*...!
Veldig stas å bli spurt syns jeg.
Så her er min løsning på den fine skissen!

Jeg har brukt stempel fra The Greeting Farm og Hero Arts. Blomster fra Prima, brads fra making Memories, papir fra Bazzill, bling fra Basic Grey og Stickle, Star Dust. Også har jeg tusjet med Pro Marker!

Håper alle får en riktig god helg og en flott påske med masse sol, kakao, Kvikk Lunsj og appelsiner...*smiler*...!

12 kommentarer:

Agneta sa...

Yay! Så gøy! Gratulerer med dagens fredagsjobb. Ha en flott helg!

Hege-Annie Simonsen sa...

Så artig da! :) Gratulerer!
Flott kort du har laget!
Fortsatt god fredag til deg!
*klem*

Randi sa...

Å så gøy. Gratulere!!
Fortsatt god fredag:o)

Klem

Tovepia sa...

Kjempesøtt kort!!
Ha ei riktig god helg og ei flott påske!! Kos deg masse og klem fra meg;)

Kort og Søm sa...

Takk, takk :o)

Pia sa...

Gratulerer, så nuser kort. Du må have en dejlig weekend.
knus Pis

Lisbet sa...

Så morsomt gratulerer.
Fikk lyst til å lage kort etter skissen jeg også når jeg ser det flotte kortet du har laget!
Ha en flott påskeog en god helg!

milli sa...

Tusen takk for at du sa deg villig til å vikariere for meg:)
Og så lekkert som kortet ble!!
Ha en riktig fin påske!
Klem fra
Camilla

Kort og Søm sa...

Bare hyggelig Camilla! :o)
Klem Fredrikke :o)

Vibekes lille ullne sa...

Moro med vikarjobb! God helg og god påske til deg også! Klem! :)

Hanna sa...

GRATTIS! :o)
Vad kul! Såg ditt kort i Sukkersött bloggen. :o)
Du är så duktig. Härliga färger och en fantastisk tolkning av skissen. :o)

Ha en riktigt trevlig helg!
Många kramar från Hanna

Miss StampAlot sa...

Kjempegøy det da =)

lekkert kort du har laget !!

klem