Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 19. mars 2010

God morgen og god helg...*smiler*...









Hei, hei...!
For en god respons på forrige innlegg....det var morro...*smiler*...
Det har blitt et nytt kort med ett av favoritt stemplene mine fra Penny Black (hmm...det begynner å bli mange favoritter fra Penny Black...*ler*)
Mønster papiret kommer fra Basic Grey, serien som heter "Orgins". Har brukt mye fra den serien i det siste, passer så godt med gult og grønt nå som våren snaaart kommer! Blomstene kommer fra making Memories, og et annet firma jeg ikke husker navnet på. Stickles, star dust, også mye brukt i det siste... :o) Tusjet med Pro Marker, tekststempel fra Norsk Stempleblad AS, og jeg har brukt Spellbinders, nestabilites. Brads fra Basic Grey.
Hos meg regner det i dag, så det spørs hvor lenge all denne snøen kommer til å bli liggende. Litt sjokk å finne frem alt regntøyet og støvler når barna skulle avgårde i dag tidlig. Men det meste var på plass... :O)
God helg til dere alle sammen!
Og tusen takk for alle de fine kommentarene,
hyggelig og inspirerende!!
:o)

7 kommentarer:

Randi sa...

Så fint kort. Kjempefint stempel, skjønner godt at det er et av favorittene ja :o)

Fint papir med fine farger. Skikkelig vårlig kort :O)

Regn og regntøy her også idag.
Ha en fin dag!

(eddas) sa...

God helg til deg og:)Ja..jeg har en del ideer om forskjellige påskeegg jeg har lyst til og lage....må finne limpistolen:)
eddaKlemmer:)

Tovepia sa...

Her var det påskestemning! Kjempefin og artig kylling på forrige innlegg og herlig kort!

Ha ei flott helg og klem fra meg;)

Aleisa Ribalta sa...

God pask ska du ha! Och tack, du vet att du är för mig BÄST och det inte bara till mig. klemklem

Kort og Søm sa...

Takk! :o)

Aleisa;
Så bra du ble glad for den! :o)
klemklem

Pia sa...

super herligt kort, jeg glæder mig til at se sukkersötts bidraget. Du må have en dejlig weekend.
knus Pia

Eirin Bjørnstad sa...

Sånne kort vil jeg gjerne lære å lage. ;-)

God helg til deg.

Eirin