Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 8. mai 2010

Bokstav vimpel!


God formiddag!! :o)
Her er det en bokstav vimpel under produksjon, en i rosa stoff. Blir veldig søt...*smiler*...
Solen skinner her hos meg, og det er veldig godt! Nå skal jeg sett meg ut og spise en tidlig lunsj, asparges med litt smør og salt, vestfaler skinke og flatbrød med litt rømme til....ja, det er hva jeg kaller en god lunsj!
God lørdag til alle nye og gamle kunder, bloggerer og alle dere andre som titter innom...*smiler*...
:O)

10 kommentarer:

Turid Holm Flaa sa...

Så spennende.

Tovepia sa...

Dette ser ut til å bli flott!
Du er så flink med symaskina!!!
Ha ei riktig god helg og klem;)

Lappeline ♥ sa...

Dette ser jo kjempe flott. Spennede..

Ha en fin kveld

Klem

Guttemamma sa...

De er så superfine de der,Fredrikke!! Kos deg videre i helgen!!
klem♥

Lisbet sa...

Håper du har kost deg i dag med bokstavvimpelen din og den lunsjen din hørtes veldig god ut:-)
Ønsker deg en flott søndag:-)

Hege-Annie Simonsen sa...

Ja, denne vimpelen ser søt ut - med det rosa. :) Mye fint å se her hos deg siden sist! Håper du har ei god helg. Hektiske dager på denne kanten for tiden. Klem

Riet sa...

Ohhh Fredrikke,this is so very beautiful

Hugs Riet.xx

LYKKEBO sa...

Bokstav-vimpel det hørtes veeeeeldig bra ut! Gleder meg til å se (mye jobb??) herlig farge:)
Klem

Kort og Søm sa...

Takk!! :O)
Klem

Lykkebo;
Litt jobb er det! :O)
Men det er jo som med så mye annet, når man har gjort det mange nok ganger går det ganske radig unna :O)
Klem

Maya sa...

Du er ett oppkomme av ideer og kreasjoner!
Og jeg er så imponert over dine sy-ferdigheter!!
Jeg har ei stakkars Bernina som støver ned, men lurer litt på om jeg skal prøve meg på å sy meg en tunika...
Ja,vi får se da, om det blir noe av ;)
Får tenke litt *fnis*
Ha en strålende søndag!
Klemmer fra Maya:)