Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 7. mai 2010

Rammelim...*smiler*...



Rammelim prosjekter!
Nå har jeg funnet frem rammelimet igjen, og jeg har flere ideer...*smiler*...jeg skal prøve meg litt frem og se hvordan resultatet blir! Har jeg tatt nok lim på...eller har jeg brukt for mye?? :O) Det er det store spørsmålet nå, og det får jeg ikke vite før i morgen tidlig, når jeg skal stryke de og rulle av papiret.
Au, au...mine fingre kommer til å bli såre i morgen...av å rulle av papiret! Men jeg tror resultatet blir bra (håper jeg... :o) så da er det greit med litt såre fingertupper...*ler*...
Også kom jeg på noe når jeg satt og holdt på her;
Rundt jul fikk jeg en mail hvor jeg fikk spørsmål om jeg kunne gi en forklaring på hvordan man bruker Rammelim, og det har jeg rett og slett glemt helt bort...og ikke finner jeg igjen mailen heller. Uff..det var veldig dumt...så jeg håper du som mailet meg leser dette, send meg en mail så skal jeg forklare deg det! :O)

God fredagskveld til dere alle sammen!

Her skinner solen!! :o)

10 kommentarer:

(eddas) sa...

Heisann..
dette rammelimet og hva gjør du med det.....lutrer fært på dette nå:)
ha en kos kveld
eddaKlemmer

Kort og Søm sa...

Det er en slags overføringsteknikk, bilder på papir over til stoff!
Man får jo sånne overføringsar til dataen, men jeg liker dette bedre...liker resultatet bedre :O)
Klem

Riet sa...

So beautiful Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Lappeline ♥ sa...

Dette så jo spennede ut....
Vesken under var jo kjempe tøff.

Ha en fin kveld

Klem

Barbros lille atelier sa...

Så gøy! Har faktisk nettopp fått rammelim i posten. Har aldri prøvd det før, men gleder meg:-)

Klem

Guttemamma sa...

...dette vil jeg gjeren høre mer om også,ser så spennende ut!!
klem og god helg

Kort og Søm sa...

Gled deg,
det er kjempe morro!! :O)

Gry-Heidi sa...

Dette blir spennende :o)
Beklager at jeg ikke har vært innom deg så mye i det siste, men nå håper at jeg tida strekker til litt bedre fremover.
Ønsker deg ei fin helg :o) Nå er det faktisk 8 grader her og solen skinner...deilig :o)

Klem

Guro sa...

Å dette så ordentlig spennende ut!!!
Har ikke hørt om det før, men aner at mulighetene er uendelige med disse trykkene :)
Gleder meg til å følge med videre hva du gjør med disse trykkene :)

Ha en super helg videre, her skinner sola og vi har kost oss i hagen!

Klem Guro

Kort og Søm sa...

Gry-Heidi;
det går bra..tiden strekker ikke alltid til! :O)
Klem