Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 1. mai 2010

En "lappe"-toalettmappe... :O)




God morgen til dere alle sammen!
Da jeg forrige dagen hadde kutte-utstyret fremme så ble det flere lapper til denne toalettmappen. (De brune lappene er litt mørkere i virkeligheten enn her på bilde.) Den er ganske så romslig, målene er 21cm * 16,5cm * 3cm.
Den er foret med brunt bomullstoff, og jeg har platevatt mellom stofflagene. Så den har en fin "hold" :O)
Pris; 150kr.
Til salgs!
Det er vel ingen hemlighet at jeg er litt svak for firkanter når det kommer til lappesøm. Har sydd en del andre blokker, men det er noen med det enkle utrykket firkanter gir...*smiler*...
Men nå skal jeg sy et nytt sofa-teppe, og jeg lurere litt på hvordan det skal bli. Stoffene ligger fremme, og det må de gjøre en stund...sånn at jeg kan tenke litt på hvordan jeg vil ha teppet. Det store spørsmålet er jo om jeg bare skal ha firkanter eller noe annet. For en god del år siden sydde jeg et teppe med hjerteblokker...og det ble kjempe fint...*smiler*...men så vet jeg ikke om jeg vil ha et stueteppe med hjerter...jeg får gå litt i tenkeboksen...*smiler*...
Ha en fin lørdag!
:o)

4 kommentarer:

Guttemamma sa...

Kjempefin,den blir solgt vettu!
klem og god helg♥

Victorias Inspirasjon sa...

Så fine lappeting du lager! Både denne mappen og laptop-etuiet :-) Ha en fin lørdag og helg!

Anonym sa...

Det enkle er penest, det syn jeg også. Sammensetningen av lappene var nydelig!
Ha en god helg!

Kort og Søm sa...

Takk!! :O)