Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 29. mai 2010

Et litt anderledes kort...!





Hei, hei...
I morgen skal jeg i dåp, og jeg hadde lyst til lage et litt anderledes kort denne gangen. Rent og enkelt i stilen, akurat som jeg liker det...*smiler*...
Sommerfuglen kommer fra Hero Arts, og selve kortet har jeg laget med hjelp av Cricut maskinen min.
Vurderte å ha glitter rundt hele kanten, men slo det fra meg.
God lørdagskveld alle sammen!
Jeg skal ut og kose meg med venninner nå,
det blir morro tenker jeg...*ler*
:O)

18 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Dette var nydelig og delikat ! Snakket med ei i går som hadde vært og kjøpt seg cricut maskin og var strålende fornøyd :) Lurer på om en sånn maskin finner veien hjem til meg snart *fnis*.

Ha en kos kveld :o)

Klem :)

Kort og Søm sa...

Takk! :O)

Ja, det syns jeg den skal...*ler*
Klem :o)

Tovepia sa...

Så nydelig til ei lita jente! Liker også det enkle;)

Nyt helga og kos deg i kveld, klem fra meg;)

Barbros lille atelier sa...

Så lekkert! Enkelt og delikat:-)

Klem

Julie sa...

Oj..det var skikkelig lekkert!

Cricut?? Jeg har Spellbinders Wixard...kan man bruke de samme figurene (dies)på flere ulike maskiner? ..synes min er litt vanskelig .. :o(

Har så lyst på slike bokstaver også!

Julieklem

Riet sa...

Ohhh wowwww Fredrikke,what BEAUTIFUL.

Hugs Riet.xx

Lappeline ♥ sa...

Nydelig kort..... det var veldig speielt.
lykke til i morgen

Ha en fin kveld
klem

Anneli sa...

Åhh.. det var kjempefint <3
Det enkle er ofte det beste, har jeg hørt..:)
Håper du har en koselig kveld.
Klem fra Anneli <3
PS bli gjerne med på min lille give away :)

Grethe sa...

Dette var nydelig. Håper du får en fin dag i morgen :0)

Victorias Inspirasjon sa...

Kjempefint kort :)

Mitt liv på Storhaug sa...

For nokre nydelige kort du har laga i det siste! Kjekt med ein ny vri innimellom=)

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Dette kortet var bare helt nydelig, Fredrikke ! Takk for koselig hilsen hos meg ;o) Ha en fin uke !

Moski sa...

Annerledes og veldig fint kort. Stilig med utstansede bokstaver.

Lise Katrine sa...

Kjempefint kort! Likte det kjemegodt :)
Rekne med det vart godt mottatt :)
Håpar dåke har hatt ein fin dag, og at veiret har vert like bra som her!
Klem, Lise

Anne sa...

Rent og flott kort :)
Ha en fin uke !

Pia sa...

så søde bogmærker du har lavet, sødt med sommerfuglen, ja vi havde en fantastisk scrap weekend og shopping og snak så det var dejligt.Her er det lidt trist vejr med senere på ugen får vi også solen .
knus Pia

Iren sa...

Så vakre bokkort du har laga :) Så enkle og elegante ;)

Klem

Heidi sa...

Nydelig! Fint du droppet glitteret.