Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 1. mai 2010

Dette er den morsomste delen...*smiler*...




Ja...dette liker jeg godt... :o)
Leke seg med alle lappene, flytte de fram og tilbake, tegne små skisser på hvordan man vil ha slutt resultatet...uten at det nødvendigvis blir sånn...*smiler*...
Nytt sofateppe er på planleggningstadiet... helt i start fasen, så jeg vet ennå ikke hvordan det skal bli til slutt. Men jeg kommer iallefall til å bruke noen av disse stoffene, pluss noen flere som henger til tørk!
Resultatet kommer...før eller siden...*smiler*....
Når alle barna er i seng, ja da skal alle lappene legges utover gulvet...der får de ligge i fred og ro helt til i morgen tidlig, da små barneføtter igjen tripper (tramper :O) over stuegulvet!!
Jeg pleier alltid å ta bilder av det jeg har lagt ut på gulvet, iallefall de kombinasjonene jeg liker....for da er det så greit å legge stoffbitene ut på gulvet igjen senere, må jo inrømme at jeg ikke bestandig husker alle kombinasjonene...*ler*...og innimellom må jo stoffbitene opp fra gulvet også... :O)
God kveld!
:o)

11 kommentarer:

Randi sa...

Så mange fine stoffer. Høres ut som du skal kose deg i kveld. Jeg skal bryte meg opp av sofaen nå for å gå på jobb. Dørstokkmila er lang i kveld :o(

Fortsatt god helg!

Lisbet sa...

Du har bare så mange lekre stoffer:-) Disse kombinasjonene du har tatt frem her var flotte:-) Gleder meg til å se teoppet ditt ferdig.
Ha en flott lørdagskveld og en fin søndag Fredrikke:-)

duBedåre sa...

Så mange herlige stoffer! Blir spennende å se resultatet!

Lise Katrine sa...

Så mange fine stoff! Ser du koser deg ja ;)
Gledar meg til å sjå teppet, og anna du måtte trylle fram :)
Ha ein fin kveld!

Veronica sa...

Her var det mange flotte tekstiler du! Likte spesielt kombinasjon nr 3. Gleder meg til å se sluttresultatet:)

Nita sa...

Så mange fine stoffer og kombinasjoner :o) Noe av det moromste er jo planleggingsfase og såklart når resultatet blir så bra som du hadde tenkt ;o)
Gleder meg til å se hva du finner på :o)

God helg!!!

Klem

Velkommen til min kreative verden sa...

Ja dette er morsomt. Nydelige stoffer. Det kommer til å bli kjempefint. Du viser vel.....?

Kort og Søm sa...

Ja, jeg viser slutt resultatet...*smiler*..

Pia sa...

wow så lækre matchende stoffer. Du må have en dejlig søndag.
knus Pia

Tovepia sa...

Her var det mange flotte fargekombinasjoner, så dette blir et flott teppe.
Får så lyst til å sy når jeg besøker deg..men skal beherske meg:O)
Ha en fin kveld og klem fra meg;)

Anonym sa...

Du har utrolig mange fine lappeprosjekter - jeg er imponert!
Har selv lyst til og prøve og sy noe - men lurer på hvordan du gjør med baksiden..!?