Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 7. mai 2010

Ny veske!




Veske!
Her har jeg sydd på en veske i brun cord på bestilling til en kunde.
Den har en stor lomme utenpå, med litt perler til pynt. Inni er det nøkkelsnor som er sydd i samme stoff som lommen utenpå (meget praktisk med nøkkelsnor :O), stor vanlig lomme og en stor glidelåslomme. Foret er brunt bomullstoff.
Syns denne vesken ble så fin at jeg kunne tenke meg den selv...*ler*..håper kunden blir fornøyd hun også! :O)
Mønsteret; mitt eget.
Stoff; cord og bomullstoff.
Pris; 550kr.
Denne er solgt!
Denne typen vesker syr jeg på bestilling,
etter kundens ønske on farger og stoff.
Kan også sy toalettmappe, sminkepung, pengepung som passer til vesken om ønskelig!
Ser dere at gresset begynner å bli grønt...*smiler*..det er deilig!! Da er det bare å ønske dere alle sammen en riktig god helg!! Her blir det fult opp med bursdager og dåp, så jeg får sette igang å lage kort til dåpsbarn og bursdagsbarn :O)

10 kommentarer:

Randi sa...

Den var fin. Fint med brunt og tuskis synes jeg. Pyntet opp med perler på. Etter beskrivelsen tror jeg det er en "smart" veske.

God helg

SiriR sa...

Stilig veske!!
Og så deilig med litt grønt gress:)

Ha en rigtig god helg!

Kort og Søm sa...

Takk! :O)

Randi;
Ja..*smiler*..en "smart"-veske, ingen dum beskrivelse :O)

Nita sa...

Så fin veske med så fine farger.
Blir nok en fornøyd kunde :o)

Ha en super helg

klem

Nenne sa...

kjempefin veske, du lager mye fint:-))
GOD HELG:-)))

Spunk og boblemukk sa...

Veldig fin veske. Det er flott med brunt sammen med lime og turkis :)

Barbros lille atelier sa...

Knallfin, og så forseggjort! Du er jammen flink:-)

Herlig med grønt gress igjen. Nå er det endelig vår:-)

Klem

ralfefarfars paradis sa...

Flott veske- fint med cordfløyel. Så koselig at du vil være med på gi-vekken min. Ønsker deg ei riktig fin helg;)

Solveig sa...

Så flittig du er! Kjempekul veske! Er sikker på at den heldige eier er veldig fornøyd:o)))
Ønsker deg herlige maidager, min venn.
Klem fra Solveig

Kort og Søm sa...

Takk! :O)