Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 10. mai 2010

Rosa bokstav vimpel!


God morgen!!
Her har jeg sydd en bokstav vimpel til en kunde, en søt rosa en... :O)
Prisen på bokstav vimplene jeg syr er 45 kr pr bokstav, pluss 17 kr i porto.
Så denne kommer på 225kr, pluss porto.
I dag skinner solen igjen, men i natt var det frost...hvitt på takene og i gresset i dag tidlig. Men jeg tenker at lunsjen blir spist ute i solen i dag...*smiler*...
Da er det bare å ønske dere alle en
riktig god dag!!
:O)

13 kommentarer:

-Sanna- sa...

Kjempesøte bokstaver.
Jeg er såååå misunnelig på deg som er så dyktig til å sy.
Min symaskin blir ikke brukt til stort annet enn å sy rette sømmer.
Og da gjelder det vel ikke mye mer enn gardiner.
Ikke skifter jeg denslags så ofte heller. :)

Kort og Søm sa...

Takk!
Du får ta frem symsakinen litt oftere, du vet...øvelse gjør mester! :O)

Snedig Snelle sa...

Veldig søte bokstavar! Ein god idè! :-)

Lappeline ♥ sa...

Flotte bokstaver.
Ha en fin tirsdag

Klem fra meg

Riet sa...

Ohhh Fredrikke,so beautiful.

Hugs Riet.xx

Guro sa...

Nydelig :-) Du er jammen full av talenter. Skikkelig flotte bokstav vimpel!
Ha en flott kveld :-)
Klem Guro

Magdalena sa...

guri så nydelig vimpel...Flott arbeid!!
ja det er kalde netter, og kald vind på dagen, bare i solveggen det er varme...
håper det snur snart!
klem,magny

Kort og Søm sa...

Takk! :O)

Randi sa...

Stilig med sånn vimpelrekke.
Jeg har sydd i dag jeg også :o) Det er ikke ofte jeg gidder å ta fram symaskina men det er moro når jeg først gjør det :o)
Resultatet av syingen kommer på bloggen i morgen ;o)

Dugnad i to dager ja. Det er jo sosialt men en kan bli sliten også ja. Jeg raka pena vår på et mål på søndag og har vannblemmer i hendene ennå :o)

God natt!

Lotta sa...

Olala så fin vimpel:)

Tuuuuuuusen takk for superlekker datamappe og nyyyyydelig kort og Så koselig hjerte og alt:) Jeg er stoooooooooooor fornøyd:)

Ønsker deg en fin onsdag:)
Klemmer

Anonym sa...

Hei og takk for besøket.. Masse flotte ting du lager!! er litt heklefreak selv men sy kan jeg ikke :)) blir bare rett frem og zikzak :))

Ha en flott dag:))

Anita fra hjerterommet sa...

Kjempe søt bokstavrekke!! Så dekorativt:)) Virker som et tålmodighets arbeid!

Nyt dagen:)

Kort og Søm sa...

Så bra Lotta!! :o)