Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 12. mai 2010

Noen ganger trenger man helt, helt enkle kort!




Ja, enkelte ganger er det det man vil ha... :O)
Jeg har noen kunder som ønsker helt enkle kort, også bruker jeg de selv også....noen ganger er det greit med et kort ikke alle andre har, men som ikke er overlesset med stæsj...*smiler*...
Det enkle er ofte det beste, er det noe som heter...og det må jeg si meg enig i innimellom!!
God langhelg til dere alle sammen!!
:O)

12 kommentarer:

h.espe sa...

Helt enig - av og til er det enkle best! Kjempefine kort du har laget!! Mange flotte innlegg hos deg siden sist jeg var innom deg - nydelige vimpler, og rammelin så spennende ut - skulle kurset meg jeg også..;o)

Ønsker deg en flott himmelsprett og en finfin 17. mai!

Stor klem fra Hildegunn

-Sanna- sa...

Enkle, men veldig effektfulle....
Stilige.

Lappeline ♥ sa...

Er så enig med deg ...
Disse var enkle men flotte

Ha en fin kveld

klem

ralfefarfars paradis sa...

De var tøffe- jeg liker ofte det enkle og rene;) ha en fortsatt fin kveld!!

Randi sa...

Fint med enkle kort, særlig når papiret er så fin :o)

Klem

Mitt liv på Storhaug sa...

Så mykje fint du har fått laga i det siste. Har våre så travelt med dåp her den siste veka så har ikkje fått våre i blogglandia på lenge. Likte godt den vimpelen din! =)

Ha ein fin kveld =)

Sparkle and Flourish sa...

I love those notecards!! verystriking and perfect for little boys!!
hugs Judy xx

Pia sa...

de er bare så søde og flot med det enkle.
knus Pia

Riet sa...

Ohhh wpwwww Fredrikke,what a beautiful cards.

Hugs Riet.xx

Kort og Søm sa...

Så hyggelig dere likte kortene! :O)

Thanks!! :O)

Miss StampAlot sa...

Så søte di var da =)

Enkelt er ofte det beste !

Klem Marielle

Anette Willemine sa...

Supersøte kort, Fredrikke!

Så kjempefin pungen med rammelimet ble! Hvem er det som holder kurs i dette? Eller er det såpass enkelt at du kan dele fremgangsmåten med oss her inne?

Ønsker deg en deilig Kristi Himmelfartsdag!

Klem fra
Anette Willemine