Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 20. mai 2010


Hei, hei... :O)
I går hadde jeg hekle hjelp-besøk av Gry-Heidi, og det var kjempe hyggelig!! Jeg kan nå forskjellen på fastmasker og luftmasker, og er på god vei med å skjønne staver...*smiler*... slettes ikke værst!! :O)
Vi startet med hekling og gikk over til stempel snakk, alltid hyggelig å snakke med likesinnede...*smiler*...
Jeg viste frem Cricut maskine min, og fant ut at nå var det jammen på tide å bruke den...så denne lille pyntede veske ble laget i de sene natte timer i går. Stempelet er nytt, fra Hero Arts. Den stempel platen har jeg hatt lyst på leeenge...så jeg gleder meg til å lage flere kort med de stemplene.
Tekst stempelet er fra Storyteller, og sommerfugelen har litt glitter på seg, men det syns ikke så godt her på bildet. Men det ser bra ut "live" :O)
Og jeg sier det igjen...
...ikke viste jeg at det var så mange hyggelige bloggere før jeg begynte med bloggingen for to år siden!! Veldig, veldig hyggelig...*smiler*...
Takk for alle fine komentarer dere legger igjen hos meg!
God kveld til dere alle sammen!
:O)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Takk, du også, for alle de koselige hilsne du legger igjen! jeg setter veldig pris på dem.
Ha en god helg med mange gode kreative stunder.

Randi sa...

Så moro at du begynner å få til heklingen. Kjempefin veske du har lagd. Koselig å gi bort små gaver i en sånn:o) Den sommerfuglen var lekker.

Ha en fn kveld!

Vibekes lille ullne sa...

Så koselig med heklehjelp, det er mye lettere å lære når noen viser "live" hvordan det gjøres.

Klart vi legger igjen kommentarer, du lager jo så mye fint! :) Koselig med kommentarene du legger igjen også.

Ha en fin pinsehelg! :)

ide-puffen sa...

Hekleri heklera så bra. Jeg måtte kjøpe den hekleboken for nybegynnere med tegninger, så jeg prøver meg fram. Kjempe moro.

Gleder meg å se hva du skal tryllehekle fram :)

Ha en god kveld.

Klem

Eirin Bjørnstad sa...

Kanskje har jeg spurt deg før, men jeg spør igjen jeg.
Hvor kan jeg få kjøpt fine stempel?

Alt godt fra Eirin

Guttemamma sa...

Nydelig kort!! Fin pinse til deg og gjengen!!
klem

Kort og Søm sa...

Takk! :O)

Eirin;
Her er det fine stempler; www.bikuben.no
www.steffens.no
www.ohmycrafts.com
www.simonsaysstamps.com

Masse fint å få kjøpt!! :O)

salige lavendel sa...

Åh for en NYDELIG liten eske/pose!!! Helt skjønn! Nei, jeg vet ikke hva teksten betyr, men jeg har en venninne som er god i fransk, så jeg kan få henne til å lese litt på båndet =) Skal si ifra til deg hvis jeg bare husker å spørre henne.Men jeg er litt glemsk...

Gry-Heidi sa...

Tusen takk for en kjempekoselig kveld i går :o)
Ikke rart du må ta natta til hjelp da du har besøk som "aldri går" *ler*. I dag har jeg forresten holdt et laaangt foredrag her hjemme om Cricut-maskin :o)

Veska er kjempefin og passer til så mange forskjellige anledninger :)

Ha en fin fin langhelg !

Klem :o)

Barbros lille atelier sa...

For en nydelig liten veske! Du er flink altså!
Og så gøy at du holder på å lære deg å hekle. Hekling er kjekt:-)

Klem

Riet sa...

So beautiful bag Fredrikke.

Hugs Riet.xx