Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 25. februar 2013

Amerikanske pannekaker :O)



Gode pannekaker!
Amerikanske pannekaker er godt til frokost, lunsj, kveldsmat og i matpakken med eller uten geitost :O)
Rører er som en vanlig pannekakerøre, med den har bakepulver i seg og røren er ganske så tykk. I dag ble det kveldsmat til meg og matpakker til guttene i morgen.
(jeg lager de litt grove, så de metter litt mer)

Jeg har flere kort-bestillinger på vent.... jeg kommer ikke lenger med de før en levering med papir kommer!
Jeg håper den kommer i morgen, 
(det er alltid morro med mer fint papir. :O)

Håper dere alle får en fin uke!

2 kommentarer:

Hilde sa...

Ser kjempegodt ut :)

Lindas hobbystue sa...

Mmmmmm, ser nyyyydelig ut !! Lykke til med nye papirer og mere kortlaging :-)