Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 9. februar 2013

God lørdag!



Solen skinner :O)
I strikkekurven min ligger et lagt skjerf, 
strikket med to forskjellige garn typer, 
baby ull og alpakka.
Dette tenker jeg blir mykt og godt!
Jeg strikker det til en grå ulljakke jeg har, 
som jeg skal ha en mørk lilla genser under.
Men det er ikke lagt nok ennå,
så jeg må nok strikke en halv meter til.

Hva har dere på strikkepinnene?

Hos meg er det sol og blå himmel,
skikkelig vintervær!
Kakao, kvikklunsj og appelsiner frister :O)
(reneste påske stemningen)

God lørdag til dere alle sammen!

4 kommentarer:

Eple sa...

Jeg er nettopp ferdig med et strikkeprosjekt- og litt i tvil på om jeg orker å starte på et nytt ;) Er ganske så fersk i strikkeverden, men blir helt euforisk over å få ferdigstilt noe... hehehe.

Ann Jorunn sa...

Tusen takk for koselige ord på bloggen min. Det varmer :)

Det blir nok knalltøft med dette skjerftet som tilbehør til antrekket.Tøft med et litt grovt strikka skjerf!

På mine strikkepinner har jeg noe som en gang skal bli en topp uten armer. Garnet kjøpte min yngste datter for noen år siden. Hun hadde en plan om å strikke genser til seg selv - planen var nok god, men det ble med opplegget på genseren:-)

Kanskje jeg skal strikke noen omganger i kveld - det er jo godt å slappe av med strikketøyet etter en fantastisk flott dag og en
herlig skitur i strålende sol :-))

God helg :)

Siri sa...

På mine strikkepinner har jeg en genser - helt utrolig! Det er leeeenge siden jeg strikket noe så stort, men siden jeg skal sette sammen armer og bol og ikke helt vet hvordan jeg vil ha genseren videre har jeg byttet den ut med et par sokker - igjen... Skjerfet ditt blir nok både varmt og flott! Fortsatt god helg til deg:-)

Kjersti sa...

Hehe jeg har ett par sokker på mine strikkepinner, kommer til helen og der stopper det :-)Ikke flink med strikkepinnene :-)