Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 15. februar 2013

En prøvelapp...




.....ble en pute.. :O)
Egentlig skulle jeg bare lage meg en liten prøvelapp til et annet prosjekt (det er så lenge siden jeg hadde sydd stjerner så en prøvelapp var på sin plass), og tydeligvis fulgte jeg ikke helt med da jeg skar opp stoffet, for min "lille" prøvelapp ble ganske så stor...!
Så stor at prøvelappen ble en stor pute i min sofa :O)
(fargen på det øverste bilde er mest riktig)

Det er mulig jeg skal sy puten ett par cm mindre, for jeg liker best puter som ikke er "slappe" i fisken... men alt i alt sier jeg meg rimelig fornøyd med "prøvelappen" min :O)

Ønsker dere alle en riktig fin fredagskveld!
Her blir det god mat,
 og popkorn til kveldskosen.
:O)

8 kommentarer:

od Andulky sa...

Så fin!

-Sanna- sa...

Wow, den var fint.
Jeg misunner deg det å kunne sy....
Du spurte om jeg savner scrappingen, men det har jeg ikke gjort et sekund!
Rare greier i grunnen, men jeg gikk vel såååå lei !

Snertne sneller og små nøster sa...

Fineste prøvelappen jeg har sett på lenge ;-)

God helg - klem Siv

Kjersti sa...

Så fin den prøve lappen ble :-)

Pia sa...

wow så s'd den pude blev og sikke fint blomstermønster
Du må have en god weekemd
knus Piaa

Trine sa...

Den prøvelappen var du jammen heldig med.Kjempefin pute :)

Kort og Søm sa...

Takk :O)
klem

Lisbet sa...

Prøvelappen din passet perfekt i sofaen din.
Egentlig ganske greit at prøvelapper også blir til noe.
Ha en fin helg. Klem