Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 20. februar 2013

Fin blomst!






Nye blomster!
Jeg fikk litt "vann på mølla" med disse papir blomstene jeg lagde forrige dagen, så det har blitt flere i andre farger også... :O)
Diesen er fra Sizzix, papiret er Hero Arts og Authentique. Bradsen er fra Basic Grey osg irkel diesen er fra Spellbinders.
All solen vi har hatt de siste dagene har satt fart på kreativiteten min, så det blir nok flere kort med blomster og lyse farger... :O)

God onsdag til alle som titter innom bloggen min!

4 kommentarer:

Heidi sa...

Fine blomster du har laget den siste tiden. I dag har jeg sittet ute på terrassen en times tid - det var deilig å kjenne sola mot ansiktet.

Kort og Søm sa...

Takk :O)
Ja, det var deilig med sol i dag, den varmet!

Ann Jorunn sa...

Nydelige blomster du pynter kortene med. Ser for meg at det er mye jobb med slike kort...:-)

Lindas hobbystue sa...

Kjempefint kort med nydelig blomst :-) Takk for hyggelig kommenetar på bloggen min :-)