Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 17. februar 2013

God søndag!




God morgen!
I går kveld sådde jeg agurker, tomater og paprika.
Nå står de i mini drivhus på badet, for det var rett og slett for kaldt i vinduskarmen. Nå får de vokse seg til, og så blir de pottet om når de blir større. Er spent på agurkene, for dette er en annen sort en de vi hadde i fjor. Egentlig burde jeg ha sådd samme type agurker vi hadde ifjor, for de var veldig gode og det kom mange agurker. Men forandring fryder... :O)

Flere bilder kommer når det begynner å spire her...!

God søndag til dere alle sammen, 
veldig hyggelig at så mange liket prøvelappen min :O)
Her blir det vafler og kino i dag!
Hva slags søndagsplaner har dere?
:O)


5 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Å så spennende . Må prøve tror jeg. Er ikke så flink med vanning og da.....
God søndag til deg
Klem

Lotta sa...

Hei!
Fiiiiiiin pute under her!!!

Så flink du er da. Jeg har IKKE grønne fingre for å si det sånn, så spørs om jeg tør å plante noe i det hele tatt i år:) haha

Ta turen innom neste gang du går forbi. Må spørre om noe:)

Klemmer til deg!

-Sanna- sa...

Du har grønne fingre du!
Har nok med å holde liv i potteplantene mine, jeg.
Takk for at du liker bildene mine, foressten.

Kort og Søm sa...

Ja, jeg har nok litt grønn fingre...har arvet det :O)

Lotta,
jeg stikker innom :O)
klemklem

Trine sa...

Deilig å tenke på at det går mot vår:)
Så bra at du ville være med på min Give Away:)
Lykke til!