Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 13. februar 2013

Stoffpose med snor-lukking!






Hei alle sammen :O)
Jeg er inne i en "sy stoffpose"-periode...
Så da er det bare å sy mens jernet er varmt...*smiler*...

Denne stoffposen er sydd av mange fine stoff, foret med det ene lyse brune stoffet og lukkes med snor/bånd.
Posen kan brukes til;
skiftetøy,
sko,
bleier,
leker,
undertøy,
strikketøy (små prosjekter)
matpakken,
(om man har drikkeflaske og flere små bokser er det greit å samle alt på et sted i vesken/sekken :O)

Mål; 23cm * 30cm.
Vaskes på finvask.

Tusen takk for alle fine kommentarer dere legger igjen til meg, det er veldig hyggelig :O)

9 kommentarer:

Misemor sa...

Så mange fine poser. Selv skal jeg sy meg en kaffekopp-pose til å ha med på husflidslagsmøter o.l. Tror faktisk jeg skal sy en NÅ... hehe...
Ha en strålende dag.
Her skinner solen og jeg burde vel egentlig tatt turen ut.
Har en gi-bort gående nå om du er interessert.
Klem Tone =)

Hanne sa...

Så mange fine poser du lager for tiden. Ønsker deg en fin dag:-) Her går det i dåpskjole...

Siri sa...

Jeg liker også sånne poser, og jeg er faktisk i gang med flere som er nesten likedan som dine:-)

Lindas hobbystue sa...

Disse posene dine er kjempefine, koselige og flotte farger!

Vibekes lille ullne sa...

Stoffposer er supernyttige og mye koseligere enn plastposer. Veldig fine fargekombinasjoner! :)

God onsdagskveld til deg også! :)

Timotei sa...

Så fin! Jeg liker også godt å sy poser. Fine farger i posene dine!

Trine sa...

Så fin og praktisk :)

Anette sa...

Nok en nydelig pose fra deg!
Takk for at du deltar i "Gi bort"-en min! Lykke til i trekningen - kun 2 dager igjen!!
--klem--

Fabelaktig sa...

Så fine!

Ønsker deg en fortryllende alle hjerters dag, fine du <3
-Maiaklem