Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 14. februar 2013

Stort, stort kort/album.







Kort/album.
Først av alt må jeg bare beklage at bildekvaliteten er helt elendig.....men jeg måtte ta bildene nå inne på kvelden før kunden hentet bestillingen sin.. :O)

En kunde ønsket seg et stort kort, med navn og tall foran, med plass til et bilde imellom teksten og tallene. Kunden hadde sett på et kort jeg har laget tidligere, som har flere hjerter limt i ryggen på kortet, og ønsket et som var sånn, men med store ark inni.
Jeg satt det hele sammen som en slags bok, og stilen er helt ren&enkel for det skal settes inn bilder med mange farger og div. logoer.
Når bildene og tekst er satt inn blir dette et fint lite album, men det er egentlig ikke så veldig liten, for det måler ca, 30cm * 30cm.
Kortet/albumet lukkes med fint "silke"-bånd.
På baksiden er det limt på et mønster ark som passer til det som er foran.

Jeg fikk akkurat en tekstmelding fra kunden og han var kjempe fornøyd, og det er alltid veldig hyggelig :O)

Jeg lager denne type kort på bestilling,
bare å ta kontakt!

Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

Lisbet sa...

Morsomt kort og fint også.
Ha en flott fredag!
Klem

Kort og Søm sa...

Takk, det er morro å lage de så store :O)
klem

Lappeline ♥ sa...

Kjempe fint :) flotte farger på det
Klem til deg

Grethe sa...

Kjempefin :0)
Ha en god helg når den tid kommer-
Klem :0)

Hilde sa...

Så flott ide! Virkelig et kort som skiller seg ut i mengden :)

Kjersti sa...

så morro å få så stort kort, ser veldig fint ut :-)