Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 19. februar 2013

Nye kort... :O)



Nye kort!
Av og til når jeg skal lage kort, så lager jeg mange elementer jeg kan bruke på flere kort samtidig, blomster, sirkler, sommerfugler, div tekster, osv... før jeg begynner på kortet jeg skal lage. 
For når jeg da starter har jeg nok elementer til kortet, og kanskje til en tag, en notatblokk, flere kort osv...
Det er en fin måte å jobbe på for meg :O)
(og en fin måte å bruke opp papir rester på også)

I dag har vi vært i akebakken, med toddy på termosen og boller i sekken. Nydelig vær i dag, skarp sol og akkurat passe kaldt!

Ha en fin tirsdag!
:O)

8 kommentarer:

Inger Harding sa...

Så vakkert og vårlig det ser ut på bordet ditt :)
Tenker nok det blir noen fine kort av dette ja!
Ha en fin kveld.

♥ klem, Inger

Misemor sa...

Oj, så søte disse var. Og sånn vårstemning det er inne hos deg nå. Flink du er som sår egne grønnsaker. Jeg finner dem som regel på butikken jeg. ;)
Ha en fin dag videre. Klem Tone

Riet sa...

This is so beautiful.

Hugs Riet.xx

Ann Jorunn sa...

Nydelig kort du har laget :)

Her er det også nydelig vær; sol fra skyfri himmel og bitende kaldt. Har vært på isfiske i dag med "ungene" (SFO)
Fisken beit ikke på, men kakao på termosen og grilla ostesmørbrød gjorde susen :-)

Mayen sa...

..og du har litt vårstemning? Lyse farger og blomster..hm.. Kos dere på turer, med eller uten kakao ;o)
Klem

Lindas hobbystue sa...

Som alltid så flott og delikat! Pengelomme-kortet var tøft synes jeg, vimplene gjør seg veldig :-)

Kort og Søm sa...

Tusen takk :O)
klem

Ja, er litt i vårstemning...hi,hi... :O)

Fabelaktig sa...

Såå vakre kort!

takk for alltid like hyggelige ord inne hos meg. Dessverre strekker ikke tiden til alltid, slik at jeg får besøkt deg, og lagt igjen spor, men de gangene jeg har tid og anledning kommer jeg så fort jeg kan *fnis*

Nydelig onsdag til deg, ikveld har jeg og mannen datenight middag og stand up :) Gleder meg!

Klem fra
-Maia