Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 29. mars 2010

Flere kluter!


En vårlig grønn klut!
Nå er kylling-strikkingen ferdig for i år, og klutstrikkingen er igang igjen...*smiler*... Denne gangen er grønn en! Strikker forsatt i Petunia, bomullsgarn. Som kan vaskes på 60 grader. Disse går ganske så fort å strikke, så denne blir nok ferdig i dag. Neste klut blir en turkis en...*smiler*...
Pris per klut er 60kr.
Strikker disse på bestilling,
i fargene; oransje, grønn, knall rosa eller turkis!
I dag er det sol og blå himmel...veldig godt å se solen i dag.
God tirsdag!!
:o)

7 kommentarer:

Lotta sa...

Innom med en påskeklem:)

May-Bente sa...

Jeg må bare å skyte litt av deg igjen, du er kjempe flink.
Strikke eller sy...helt suverent blir resultatet!
Herlig kjole i forje innlegg, nå er det en liten tulle som blir kry:=)

God påake, klem fra meg:))

rule sa...

Kjempe inspirerende blogg du har!!! Skal si du er kreativ!!!
Ønsker deg ei riktig god påske!!!

Kort og Søm sa...

Lotta;
klem tilbake :o)

May-Bente;
Takk :o)
Hyggelig med litt skryt da...*smiler*...

Klem Fredrikke :o)

Rule;
Takk, takk :o)

Randi sa...

Så deilig med fint vær. Her er det litt skiftende, akkurat nå skinner sola.

Håper værmeldingen slår til for da skal jeg også nyte en kopp te på verandaen på mamma og pappa`s hytte mens ungene leker i fjæra.

Bare en nattevakt igjen så starter påska for fult og håndarbeidet er pakket :o)

God påske!
Klem

Monica Therese sa...

Eeelsker de hjemmelagde kjøkken klutene!!
de er mye penere enn de man kjøper,spesielt med farger på :)

Mia sa...

Fantastisk klut!!! Elsker fargen!! Du lager mye fint. Tror jeg må se gjennom bloggen din en gang til!. God påske!
Hilsen Mia