Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 14. mars 2010

Oppevaring til sølvtøy!





Sølvtøyposer!
Jeg har sydd sølvtøyposer for en venninne, de er sydd i lin...og ja, lin krøller som bare det, men det er jo litt av sjarmen syns jeg...*smiler*...
Praktisk oppevaring for sølvtøyet!
Ser jeg det er flere som har lagt seg til som følgere av bloggen min, veldig hyggelig!
God søndag til dere alle sammen!!
Nå skal jeg snart spise lunsj, grovt nybakt brød med nøtter og solsikkekjerner..tror det skal bli godt...*smiler*...
:o)

15 kommentarer:

Tovepia sa...

Krøllingen er sjarmen med lintøyet, og disse er både praktiske og fine!
Kos deg og klem fra meg;)

Anonym sa...

Sånn skulle æ og ha sydd! Syns krøllan passe utmerket. Gir en ekstra go og gammel feel te arvesølvet!Ü

Vibekes lille ullne sa...

Praktiske og fine oppbevaringssett!
God søndag til deg også! Her skal det spises Nybakte knekkebrød! :)

Guttemamma sa...

De er superpraktiske,har slike jeg og. Ikke hjemmesydd da...dine er fine,Fredrikke og bare fint at det skrukker litt når det er lin!
klem

Gry-Heidi sa...

Åh, disse var kjempeflotte ! Skal definitivt ha deg i tankene da jeg skal bytte ut de jeg har :)

Klem :)

Anonym sa...

Kjempenyttig ting!
Ha en fin ny hobbyuke.

Så koselig at du ofte legger igjen en
liten hilsen når du titter innom bloggen min. Det setter jeg pris på.

Erika sa...

Hei og hå! Så mye fint du lager! Jeg har akkurat startet en nettside hvor jeg skal samle alle flinke kreative bloggere der ute. Kan jeg vise noen av bildene dine og like til deg?

Erika :)

Kort og Søm sa...

Erika;
Ja, du kan gjerne bruke noen av mine bilder, men jeg vil gjerne vite hvilke du vil bruke først, og at du linker til meg, så folk vet at det er mine produkter/bilder!

Takk for at du spør!
Fredrikke :o)

Kort og Søm sa...

Gry Heidi;
bare å si ifra...*smiler*...klem :o)

Takk for alle fine kommentarer! :o)

Hennes sa...

Veldig fine, enda finere med krøller..
:O)

Ha en super uke.
Linda

ide-puffen sa...

Knallfint. Og ja lin som krøller litt til sølvtøy gjør at det ser litt gammelt ut. Sølvtøy er jo ofte gammelt og arvet så dette ble kjempe tøft.

Ha en strålende kreativ uke

Randi

Miss StampAlot sa...

Kjempesmart =)

LIVS LYST sa...

Å ... den var fin!
Har du sydd den selv? Jeg har en slag slik en jeg også. I bomull. Men denne i lin var superskjønn!

Liv

Kort og Søm sa...

Takk alle sammen! :o)

Thanks! :o)

Liv; ja, jeg har laget mønsteret og sydd den slev! :o)

Rosehagen sa...

Hei.
Den var kjempefin. Lin er utrolig lekkert selv om det krøller. Det passer liksom til det "blankpussede" sølvet;)