Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 29. mars 2010

Søt liten kjole...*smiler*...




Liten kjole!
Denne kjolen ble sydd for en stund siden, men her kommer det et nytt bilde av den. Jeg har litt orden i sysakene mine...*smiler*...alt ligger i praktiske bokser fra Ikea (og noe er i gjennomsiktige bokser fra Hamar plast) med navnelapp utenpå!
Mønster; mitt eget.
Sydd i 100% bomullstoff.
Str; 6-12 mnd.
Pris; 350kr.
Solgt!
Men jeg syr disse søte kjolene på bestilling i andre stoffer!
Håper alle koser seg i påsken!
:o)

14 kommentarer:

FIOLINESBLOG sa...

Hei du:)
ryddig du har det!søt kjole.
du er herved bestillt til mitt meget rotete verksted,som fortiden flyter:) he he:)
påskeværet kan innby på innerydding i år:)
god dag til deg!
fiolineklem

Kort og Søm sa...

He, he...hvis jeg hadde snudd kameraet og tatt bilde andre veien, ut i rommet...
vel, ikke sååå ryddig der...*ler*..

klem :O)

SiriR sa...

Kjempesøt kjole foran en imponerende samling bokser:)

Monica Therese sa...

Så herlig =)
Både farger,stoff og mønster.
God Påske til deg =)

Anneke sa...

such a wonderful dress.
great sewing and lovely fabric

lilla hjärtat sa...

Så söt, gillar tyget jättemycket. GLAD PÅSK!

Nita sa...

Kjempe søt kjole :o) Og kan du komme og organisere sysakene mine og? hehe... bare rot for tiden :O)

God påske!!

Bare Beppe sa...

:) Kjenner til det med "litt orden". Syrommet mitt ser vel ikke akkurat ut som det jeg har laget innlegg om på bloggen til enhver tid :) Koselig kjole - nesten så man lengter etter sommeren :) Klem

Pia sa...

Wow Fredrikke så sød kjole. Du må have en god påske.
knus Pia

Vilja Redesign sa...

Denne var nydelig. Alltid like spennende å kome inn på bloggen din!

Mitt liv på Storhaug sa...

For ein nydelig kjole! Hadde våre finfin til mi litle jente=) Såg etter slike bokser på Ikea i går, men dei var heilt tomme! Tydligvis populære.

Ha ein god påske!=)

od Andulky sa...

Så himla söt!
Glad Påsk!!

Kort og Søm sa...

:O)

salige lavendel sa...

Så skjønn liten kjole, nyyyydelig stoff og farge også. Det var mye annet fint her inne også, du er virkelig dyktig og kreativ.