Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 16. mars 2010

Notatblokk...







Notatblokk.
Med et vakkert gammelt ark...*smiler*...
Jeg har satt notatblokken sammen med Bind It All-maskinen min. Den gamle siden kommer fra en gammel salmebok. På hjertet har jeg stemplet med Distress ink, har brukt mange forskjellige stempler. Hjertet er tegnet på frihånd. Blomst og papir kommer fra Bazzill, brads fra Making Memories, og halv perlene kommer fra Basic Grey. Blomsten er sprayet med Glimmermist!
Mål; 4*6 inch.
Denne er til salgs for 120kr.
:o)

5 kommentarer:

Lotta sa...

Fiiiiiiiiiiiiiiiin!
Som altltid:)

Kort og Søm sa...

takk, takk...*smiler*...

duBedåre sa...

Så utrolig fin! Tror jeg hadde gledet meg til handleturen med denne i veska!

Jeg er virkelig imponert over de flotte korta dine, utrolig gjennomførte og lekre, altså! Flink er du!

Ha en go og laaang (ikke kort) helg!

Kort og Søm sa...

Takk, veldig hyggelig å høre! :o)

Kort og Søm sa...

God helg til deg også! :o)