Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 24. mars 2010

Oranje+svart=en favoritt!! :O)




God morgen alle sammen!
Onsdag allerede...dagene går fort :o)
I går solgte jeg en påskekylling til, så nå må jeg strikke flere...*smiler*...det er så hyggelig når det man lager faller i smak hos flere der ute! Men jeg må nok bestille mer garn, for jeg har snart ikke mer grønt garn igjen. Også har jeg begynt å tenke på tovede julenisser...*ler*..ja, det er jo en goood stund til jul, men det er da kjekt å være ute i god tid!? (dere som kjenner meg godt vet jo at julen starter tidlig her i heimen... :O) Tror jammen jeg skal lage min egen oppskrift på julenissene også, for det var morro!
Disse Tim Holtz stemplene liker jeg så godt, og sommerfugl stemplene fra Hero Arts er en favoritt. Også har jeg falt helt for Distress ink fargen "Spiced Marmalade"....den er så fin :o) Jeg har vært ganske raus med Stikles på kortet, men det kommer ikke så godt frem på bildet desverre....men fint ble det :O)
På fredag har jeg en spennende nyhet...*smiler lurt*...
God onsdag!
:o)

11 kommentarer:

Randi sa...

Kjempefint kort. Herlig farge det der.

Nå er alle fiske igjen. Fridag på de to minste i dag så nå skal vi i svømmehallen å kose oss.

Venter spent på nyheten på fredag;o)

Ha en fin dag!
Klem

Vibeke sa...

Denne var jo rett og slett helt super! Oransje er definitivt en hit hos meg, så denne likte jeg godt :)

Anette sa...

Forstår godt at dette er en favoritt, for kortet ditt er NYDELIG!! Herlig fargekombinasjon!

Inger Harding sa...

Så lekkert kort!!!
Flott fargekombinasjon, så "fresht"!
Kyllingene dine er kjempesøte :o)

♥ klem, Inger

Vibekes lille ullne sa...

Herlige fargekombinasjoner på kortet du har laget! Påskekyllingene dine er så sjarmerende, de oser av personlighet! :)

Kort og Søm sa...

Takk!! :O)

Thanks! :o)

Pia sa...

Wow Fredrikke så super lækre kort, skønne farver sammen.
knus Pia

May-Bente sa...

Enig md deg, orange og svart er virkelig lekre farger i sammen:=)
Kortet ditt var helt skjønt!!

Mmm...hva skjer på fredag, mon tro??
Klem:))

Muviduki sa...

Du lager noen utrolig fine kort altså! Stadig vekk. Ikke verst.

Gry-Beate sa...

For et stiligt kort!! Dette er supre farger i sammen!!

;0)Gry-Beate

Kort og Søm sa...

Takk! :o)
Det er så hyggelig med alle de fine kommentarene deres :O)