Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 12. mars 2010

Mitt første bidrag til Nordsalten Hobbyklubb sin Utfordringsblogg!






Utfordring #2
Dette er mitt første bidrag til denne utfordringsbloggen, der temaet er "Vår".
Så da ble det et vårlig kort med denne søte frosken fra Penny Black. Papiret er bra Bazzill og Basic Grey, tekstsempel fra Norsk stempelblad As, Stickles , Star Dust. Brads fra Basic Grey. Blomster fra Prima og Hero Arts. Scrappers Floss fra karen Foster. Har jeg tusjet med Pro Markers. Har brukt Spellbinders, nestabillities også. http://www.nordsalten-hobbyklubb.blogspot.com/
Ønsker dere alle en fin fredag!!
:o)

15 kommentarer:

Anonym sa...

Hei hei
Du lager mye flott. Men jeg ser at du også har kjempefine merkelapper. Kan jeg spørre deg om hvor du har skaffet de?
Mv Janicke Randmæl

Husmora Torunn Husbyn sa...

Å så fint kort! :-) Du er kjempeflink!
Ønsker deg en fin helg :-)

Kort og Søm sa...

Janicke;
hvis du tar en titt på høyre siden litt ned på bloggen min, har jeg en link til der jeg kjøper merkelappene mine fra! :o)

MyC design sa...

Sååååå fint.

Pia sa...

wow Fredrikke hvor er det et herligt kort, lækre farver og sødt motiv. Du må også have en dejlig weekend.
knus Pia

Anette sa...

Skikkelig vår-kort du har laget her! Liker veldig godt fargene dine ;) Og motivet er bare supert ;)
Ønsker deg en flott og kreativ helg :)
Klem klem :)

Rasofiel sa...

God helg til deg å Fredrikke :O))) Hurra for en vårstemning det er på bloggen din. Tenk! du inspirerte meg til å hekle gule påskekjøkkenkluter nå, hehe, heklemani ja, kan godt kalle det det. Tror hekling er like avhengighetsskapende som sjokolade og scrapping LOL :D Blir godt å møte våren i år, har savnet den. Såg svart asfalt gjennom isen på fortauet i går, for første gang på flere mnd. Ble like glad som da jeg såg den første sneklokken i fjor :D Det sier litt. Gleder meg til å se hva du lager fremover og jeg håper du fortsetter å pøse på med vårfarger :O))) Det siste kortet gjorde meg skikkelig glad. Herlig frosk *humrer* :D Godhelgklemm fra Mica

Lotta sa...

Innom med en fredagsklem.... :)

WencheP sa...

Det kortet likte jeg. Et flott og vårlig kort med en artig frosk :) Takk for at du deltar på NordSalten Hobbyklubbs utfordring.

-DT Wenche

Moski sa...

Herlig kort og farger. Må nesten smile litt når jeg ser den hoppende fornøyde frosken.
Ha en god helg!

h.espe sa...

For et flott kort du har laget - helt nyydelig!

Ønsker deg en herlig helg - kos deg masse!

Klem fra Hildegunn

Anne Bente sa...

åh..... hvor er den dog bare super flot.

100000 tak for at du deltager på Nordsalten hobbyklubbs udfordring

Iren sa...

For et herlig og friskt vår kort du har laga :)

Klem

Plundis sa...

Kjempeflott kort du bidrar med!!!

Takk for at du deltar i Nordsalten Hobbyklubbs utfordring #2!

-Gro-
aka Plundis

tone sa...

Kjempe fint bidrag.
Tusen takk for at du deltar på nordsalten hobbyklubb sin utfodring.
Klem-DT Tone