Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 16. mai 2010

Bestillingskort, rosa og søtt... :O)






Bestillingskort!
Dette kortet har jeg laget til en kunde som ville ha et søtt og rosa kort til en liten jentebaby. Tror kriteriene er oppfylt...*smiler*...
Dette stempelet er helt klart et av mine favoritt stempler fra Penny Black, de har jo så mye fint! Jeg har brukt swirl stempel med Versa mark stemplepute, og Embossing plate med hjerter fra Cuttlebug. Tusjet med Pro Marker, blomst, knapp og glitterlim fra skuffen.
Dette kortet passer fint inn i ukens Sukkersøtt utfordring,
der utfordringen er;
"Lag et prosjekt med 3-D effekt"
Håper alle får en fin 17 mai!!
:O)

7 kommentarer:

Pia sa...

wow super flot kort i skønne farver, flot med det embossede papir med hjerter og et sødt motiv.
knus Pia

Magia da Inês sa...

♥♥ Olá, amiga!
Passei para uma visitinha...♥
Amei seu cantinho... agradável, criativo e encantador... você é muito talentosa.
Ótima semana! ♥
♥♥ Beijinhos.
Itabira - Brasil ♥♥

Julie sa...

ÅÅÅÅååå...så nydelig det kortet var!!
Kjempefint fargelagt også.. og ja, helt enig med deg at det er et helt herlig motiv!!

JUlieklem

Tovepia sa...

Nydelig!!
Ønsker deg og dine en flott 17.mai!! Klem fra meg;)

Riet sa...

What a gorgeous card Frdrikke,i love your image and the colours.

Hugs Riet.xx

Grethes design sa...

Kjempe fint kort. Syntes du er kjempe flink til å lage kort... Må snart prøve meg litt på promakers tror jeg :-)

Moski sa...

Kjempesøtt kort! Ønsker deg en trivelig 17.mai feiring.