Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 27. mai 2010

God kveld!




Nytt kort i rosa...*smiler*...
Med denne søte Penny Black pusen på!
Må bruke opp noen av knappene fra knappelageret, så har er det hele fem rosa knapper. De kommer fra Basic Grey. Tekst stempelet er fra Norsk Stempelblad AS, og det store bakgrunnstempelet er fra Hero Arts (veldig mye fint fra de nå :O)
Jeg har hatt glitter på gavebåndet på stempeltrykket, med det syns igrunnen ikke så godt...kan noen gi meg noen tips på hvordan man får glitteret bedre frem på bildet?? Da hadde jeg blitt glad! :O)
God kveld!!

13 kommentarer:

-Sanna- sa...

Rosa, ja....
Søtt. Kjempekoselig motiv du har der...

ide-puffen sa...

Hei hopp.
Har sendt deg en epost:)

Klem

Lappeline ♥ sa...

Kjempe koselig
Ha en fin kveld

Klem

Lotta sa...

Åh så søtt:) Innom med en torsdagsklem!Rett og slett:)

Inger Harding sa...

For et herlig kort!!!
Kjempesøtt!! :o)

♥klem, Inger

Kort og Søm sa...

Takk!
Klem :O)

Julie sa...

Heia..

Kjempesøtt kort!!

Liker din "rene" stil.. :o)
..og jeg synes glitteret syntes ganske godt jeg!!!! :o)

Julieklem

Heidi sa...

Så søt pus :)

Anita fra hjerterommet sa...

Lekkert!!!

Ha en strålende helg!

Klem fra anita

Moski sa...

Kjempesøtt kort. Synes det ble veldig dekorativt med alle knappene,jeg.
Ha en riktig god og kreativ helg.

Pia sa...

wow Fredrikke så sød rosa kort og skønt motiv. Du må have en dejlig weekend, jeg skal på træf sammen med 160 scrappe piger det bliver en dejlig kreativ weekend.
knus Pia

Riet sa...

So beautiful Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Kort og Søm sa...

Thanks!! :O)

Takk :O)