Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 3. mai 2010

Sengetøy blir til nye puter!!


Gjennbruk er en god ting!!
Her kommer bilde av putene jeg skrev om i forrige innlegg!
Kunden ville ha puter sydd av sengetøy, og her er resultatet...*smiler*...må si de ble fine!!
(Jeg har sydd 4 stk puter Vanja...har du kjøpt en innerpute til? :O)
Eldste gutten min kom ut til frokosten og gjorde store øyne når han så putene, og han kunne mer enn gjerne tenke seg en sånn pute. Og han ble litt skuffet da jeg fortalte at det var puter til en kunde og ikke til han...*smiler*... men jeg skal finne frem gammelt sengetøy og se om eldstegutten min vil ha en annen pute!

Her hos meg snør det...og det er skikkelig surt og kaldt! Hmm..hva er dette...snø i mai!?? Det har jeg da ikke bestilt.... Godt vi har varme klær vi kan pakke oss inn i...*smiler*...

:O)

15 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Kjempe tøffe.
Nå må jeg springe på jobb ..
Ha en kreativ tirsdag

Klem

(eddas) sa...

Flotte puter:)
Hvis det er en trøst så snør det her og:)
ha en fin dag uansett...
eddaKlemmer til deg

Husmora Torunn Husbyn sa...

Flotte puter!
Her ligger det snø også. Min datter på 4 år spurte nettopp :
"E d høst no?"
En kan jammen tro at vi har hoppet over sommeren.. :-))

Ha en flott dag! klem

Moia sa...

Kjenpefine puter, og ja veldig glad i gjenbruk jeg også. Klemz fra Moia

Anonym sa...

Kjempefine - og kult stoff:-)
Uff ja, her snør det også.., men det forsvinner vel raskt..
Ha en fin dag,
klem Hege.

Kristine sa...

Super fine puder ;)

Og meget inspirerende blog.
Komplimenter herfra

Ha' en dejlig dag
Kh
Kristine

Kort og Søm sa...

Takk!! :O)

Randi sa...

Kjempeslilige puter!

Her har det snødd mange dager :o(

Irene sa...

Kjempelekkert stoff/sengesett du har brukt til putene, og til den lille mappa.

Lurer på om jeg må "lure litt" i skapene til svigermor i sommer etter sengeklær. *knis*

Vanja sa...

Haha, nå er jeg glad :-). Putene ble jo utrolig fine og jeg gleder meg til de kommer "hjem." :-)

Anita fra hjerterommet sa...

Nydelig mønster og farge på sengetøyet!! Gøy med gjenbruk:))

Sol mi Bergen i dag men kaldt:))

Strikkeheksen sa...

Så fine og lækre ting, du har fået lavet af det gamle sengetøj - dejlige farver og mønstre :-) Dine lapper til tæpper ser også aldeles herlige ud :-)

Barbros lille atelier sa...

Knallstilige puter! Gjenbruk er gøy, rimelig og miljøvennlig:-)

Ha en fin kveld!

Klem

Lisbet sa...

Disse ble bare knallstlige:-)
Kunden din bare MÅ bli fornøyd med de.

Lisbet sa...

MMMM så ut som noe gikk feil med kommentaren min:-(

Men putene ble knallstilige. Kunden din må jo bare bli fornøyd med de:-)