Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 2. mai 2010

Ny klut, og morgenstund...*smiler*...




Solen er våken....*smiler*...
Gresset begynner å bli grønt, og det er et sikkert vårtegn!
Men det er forsatt kaldt tidlig på morgnen...men når solen dukker opp varmer den godt, det er deilig det!
Ny klut er strikket, grønn denne gangen :o)
Det er noe med disse håndstrikkede klutene...de er gode å bruke. Kanskje det blir en av julegavene i år...*smiler*...!? Vi får se....jeg skal drøye det litt med julegave produksjonen...*ler*...
Ha en fin mandag!
:o)

6 kommentarer:

Tovepia sa...

Ingen over, ingen ved siden!
De er bare helt supre!

Kort og Søm sa...

....*smiler*...så sant, så sant!! :o)

Lappeline ♥ sa...

Ja morgenstund har gull i munn....
Kluten var kjempe fin. Jeg blir ikke ferdig med slike kluter .Har en halv ferdig men må vist ta den frem igjen..
Ha en fin mandag


Klem

Husmora Torunn Husbyn sa...

Det er så søtt med strikkede kluter! Elsker de! :-)
Her våknet jeg til snø i morgest..
Ha en flott dag! klem

Marit sa...

Nydelig klut, nok en gang! :)

Kort og Søm sa...

Takk!! :o)