Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 30. mai 2010

Bokmerke-bestilling!




Eple bokmerke!
I går kveld, før leggetid kom det inn en bestilling på et bokmerke...*smiler*...det var eldstegutten min som ønsket seg det! Så da lagde mamma et til han... :O)
Han var storfornøyd, for da hadde han et bokmerke til Sudoku boken sin. Viktig å vite på hvilken side man var sist...*smiler*...
Også er det jo litt morro med et bokmerke med sitt eget navn på!
Ønsker noen å bestille, ja..så er det fult mulig...bare send en mail :O)
Pris etter avtale, kommer litt ann på hvor stort du ønsker det!
Du kan få med hjerte, stjerne, eple, blomst eller vanlig tag med hull til bånd, hvis ønskelig.
God mandag!
:O)

5 kommentarer:

Moski sa...

Kjempefin ide å lage bokmerke med navnet på.

Randi sa...

Stilig med bokmerke med navnet sitt på :o) God ide. Kjempefint det kortet under også.

Ha en fin dag!

Klem

Kort og Søm sa...

Ja, jeg tror nesten jeg må lage et til meg selv også...*smiler*...

Riet sa...

Beautiful Fredrikke.

Hugs Riet.xx

duBedåre sa...

Dette var kjempesøtt, og en fin ide til smågaver. Og så koselig å kunne etterkomme sønnens bokmerkeønske! (o: