Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 25. mai 2010

Et rosa kort til...*smiler*...





Jeg er i lage rosa kort modus om dagen...
Jeg må le litt av meg selv...for ikke mange dagene siden snakket jeg med en om det å ikke ha helt oversikt over alt kort utstyret man har... *ler*...og så tok jeg en nærmere titt i skuffen med mine punch, og hva lå innerst i skuffen?? Joda, en edge punch med hjerter fra Fiskars! (Når sant skal sies, så tror jeg ikke jeg har brukt den på noen kort, for etter at jeg kjøpte den likte jeg den ikke noe særlig :O)
Men se her, den passet jo ganske så fint på dette kortet syns jeg...*smiler*...
Så nå er den tatt frem fra glemselen, og skal brukes mer!!
Oppdatering på dagen dessert;
Barna spiste bollen ren...*smiler*...blir helt klart laget igjen!
God kveld!!
:O)

7 kommentarer:

Tovepia sa...

Kan bare si: lekkert!!!

Lappeline ♥ sa...

Sier som Tovepia.... lekkert

Klem til deg

Miss StampAlot sa...

Nydelig kort =) Det gjør seg med litt glitter =)

Takk for kommentarer inne hos meg !

Klem fra Marielle

salige lavendel sa...

Herlig strek på tegningen og flott kort!

Guttemamma sa...

Flink med både kort,søm og mat du!!
Ha en toppers dag!!
klem♥

-Sanna- sa...

Det var jo en riktig stilig punch, synes jeg... Og kortet var stilreint og lekkert.

Riet sa...

What a gorgeous card Fredrikke.

Hugs Riet.xx