Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 21. mai 2010

Utfordring hos Sukkersøtt!





Utfordring #85.
Embossnig.
Hei!! :O)
Her er mitt bidrag til ukens utfordring hos Sukkersøtt!
Jeg har brukt en embossingplate fra Provo Craft, som er til Cuttlebug maskinen.
Også kunne jeg ikke dy meg...*smiler*...jeg måtte bruke de nye stemplene mine fra Hero Arts. (Selv om jeg brukte de i forrige innlegg også... :O)
Den sommer fuglen er bare helt nydelig!
Tekst stempelet er fra StoryTeller.
Tusjet med Pro Marker.
er det langhelg igjen...
Deilig med korte uker nå i mai...*smiler*.. håper alle får en god helg!
:O)

7 kommentarer:

ide-puffen sa...

Heisann hoppsan Fredrikke.
Du er en flittiglise med kortene dine. Nydelige hver gang.

Ønsker deg også en vakker langhelg.

Klemmer din vei :)

Riet sa...

What a beautiful card Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Anette sa...

Kjempeflott kort Fredrikke! Stilig med embosset bakgrunn.... det må jeg nok prøve meg på ;) Og så digger jeg den sommerfuglen du har brukt, så jeg forstår godt at du må bruke den igjen ;) Nyyyydelig ;)

Kort og Søm sa...

Thanks Riet!! :O)

Takk! :O)
Ja, den sommerfuglen er så fin...*smiler*...

Moia sa...

Lekkert sommerlig kort med nydelig sommerfugl, og tenk i dag fikk vi en smak av sommer også. God helg. Klemz fra Moia

Pia sa...

wow Fredrikke et nydeligt kort og tillykke med den lækre punch. Du må have en dejlig errkrnd.
knus Pia

milli sa...

Så lekkert kort! Nydelig embossing:)
Klem fra
Camilla