Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 9. mai 2010

Kveldsaktivitet! :O)

Jeg har en plan med det store papir arket!
Så får vi se om det blir som planlagt...*smiler*..



Her har jeg tatt på Rammelim,
og det hele henger til tørk!


Her ruller jeg av papiret,
og motivet kommer frem på stoffet!



Morro er det!!
Jeg var på kurs i Rammelim hos Gitte i fjor, og her snakker vi om en dame med mye kreativitet!! :O)
Ta en tur innom bloggen hennes; www.lillegitte.blogspot.com
Kurset var kjempe bra!!

Jeg har ikke drevet så mye med Rammelim i vinter, men jeg kjenner at nå er tiden inne for den slags prosjekter...*smiler*....
Så det kommer nok mer her i bloggen etterhvert som prosjektene blir ferdige!
Ha en fin søndagskveld alle sammen,
og takk for alle de hyggelige kommentarene!
:O)

9 kommentarer:

Randi sa...

Så spennende! Gleder meg til å se hva du skal lage av dette :o)

Ha en fin søndagskveld!

Veronica sa...

Ooh, så spennende - gleder meg til å se! Tøffe bukser i forrige innlegg!! :)

Anita fra hjerterommet sa...

Spennende! Høres så enkelt ut med rammelim, men er det det? eller er det komplisert?

Kort og Søm sa...

Det er ikke så komplisert, men det er flere prosesser man må igjennom før man har et ferdig produkt. Med tørketid osv går tiden. Men det lønner seg å lage mange på en gang, så har man flere motiver å velge mellom når man skal lage noe, det tror jeg lønner seg for meg iallefall...*smiler*...liker å ha litt å velge mellom :O)

Velkommen til min kreative verden sa...

Så gøy å se: )
Du er så flink til å bruke transparente stoffer. Det blir så lekkert. Spennende!

Victorias Inspirasjon sa...

Så spennende! Gleder meg til å se resultatet :-)

Anette Willemine sa...

Oi, dette har jeg aldri sett før. ;o) Høres utrolig spennende ut! Jeg vil gjerne se mer av hvordan du gjør det og det ferdige resultatet. :o)

Ønsker deg en god start på uken!

Klem,
Anette Willemine

Tingelingeling sa...

Spennende!! Skal bli morsomt å se! Du lager som vanlig sååååå mye fint! Ønsker deg en fin uke! klem

Anneli sa...

Dette har jeg testet ut på papir.. Altså overføring av et papirmotiv på et annet papir. Jeg har testet det ut på lerret også :) Kjempeflott!
Det jeg har brukt heter Claudine Hellmuth Studio multi-medium og er fra Ranger.
I "min lille butikk" har jeg brukt overføringsteknikken på fyrstikkesker :)
Ha en hærlig og kreativ langhelg!
Klem fra Anneli <3