Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 17. mai 2010

God morgen! :O)






Nytt rosa kort!
Håper alle hadde en fin dag i går! :O)
(Med pølser, masse is og hipp, hipp hurra!!)
Tekststempelet her kommer fra Storyteller og det er igrunnen en ganske så fin tekst. Skal lage noen flere rosa kort i dag, det er nesten tomt for rosa kort nå...så lageret må fylles opp igjen!
(Hmm...det ble litt varierende farge på bildene her, men det nederste er det som har den riktige fargen. )
Ha en flott tirsdag alle sammen!
:O)

16 kommentarer:

Rach sa...

This is a beautiful card, really pretty.xx

Unknown sa...

Hei å vel overstått 17 mai :) nydelig kort du har laget, likte det stemplet :) Renate :)

Kort og Søm sa...

Thanks Rach! :O)

Takk Renate! :O)

Pia sa...

wow så flot kort Fredrikke og nydelig tekst og fint med cirklen, de små prikker rundt er det tør embosset eller perfect pearls?, ser supert ud.
Du må have en dejlig dag .
knus Pia

Julie sa...

Nyydelig..så enkelt og vakkert!! :o)

Julieklem

Randi sa...

Lekkert rosa kort. Fin test ja.

Ha en fin dag!

Randi

Christine C sa...

Virkelig et nydelig kort, med et fint budskap :-)
Ha en fin dag videre!

Hege sa...

Kjempekoselig kort :) Og tusen takk for den koselige kommentaren hos meg :)

Ha en fin dag!
Klem Hege

Riet sa...

Ohhh wowww Fredrikke,what a beautiful card.

Hugs Riet.xx

Barbros lille atelier sa...

For et nydelig kort! Og så fin tekst:-)

Klem

May-Bente sa...

Fantastisk flott!!
Jeg kjøpte meg samme stemplene fra storyteller her en dag...flotte!!

Kos deg, klem fra meg:))

FIOLINESBLOG sa...

nydelig tekst:)
fiolineklem:)

Kort og Søm sa...

Så hyggelig at dere likte kortet mitt! :O)

Pia;
Prikkene rundt er Stickles, Star Dust :O)

Heidi sa...

Nydelig og delikat kort :)

Black Iris sa...

Hej!!!

Hittade hit till dig och fastnade.
Oj så mycket fint du gjort!
Jag kommer tillbaka.

Maidi

Eirin Bjørnstad sa...

Den teksten har jeg aldri lest før, og må fortelle deg at tårene sto i øynene mine når jeg leste den. Det er så sant, så sant. Og det er de som er de riktige vennene.

Ha en fin onsdag, du flotte kvinne.

Eirin