Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 14. november 2012

3 dekorerte gaveposer.





Gavepose pyntet med fine hjerter.
:O)




Gavelappen henger på posens bakside.



Gavepose pyntet med hjerter, dekortape og stempler.
:O)




Gavepose pyntet med hjerter, stempler, glitterlim og fint papir.
:O)


Jeg har laget flere gaveposer!
Halvparten av de jeg lagde til forrige julemarked ble solgt, så jeg trengte noen flere.
Mål; H; 21,5cm B; 13,5cm D; 8,5cm.
Pris, 60kr per stk.
2 stk; 100kr. 
Pluss porto.

Ha en fin onsdagsettermiddag!
:O)

5 kommentarer:

Bea sa...

Tenk så koselig å få gave i en SÅ fin pose! Skjønner godt at du må lage flere, lykke til med neste marked!
Klem Beate

Pia sa...

så smukt og enkelt dekoreret
knus Pia

Hilde sa...

Du lager utrolig mye flott!

Riet sa...

So gorgeous.

Hugs Riet.xx

Kort og Søm sa...

Takk :O)
klem