Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 10. november 2012

Fin vertinnegave!





Gaveposer med dekorert fyrstikkeske og to telys.
Dette blir fine vertinnegaver i førjulens selskaper.
De røde hjertene har fått en lag med Distress Crackle paint.
Så de har et krakelert utsende, 
det ble ganske så fint :O)
De er pyntet med fint design papir foran og bak.
Pris; 50kr per gavepose.
Pluss porto.
Solgt!

Disse lager jeg  på bestilling,
så det er bare å ta kontakt på mail;
kortogsom@hotmail.com

Håper dere alle får en fin lørdag!
:O)

6 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Du lager altså så mye delikat og fint :-)

Ha en fin kveld - klem Siv

Lindas hobbystue sa...

Koselige vertinnegaver dette, kjekt å ha i disse mørketider med mye lysbrenning :)

Pia sa...

så fine værtindegaver og hjerterne på grenen er bare så søde og en rigtig god ide
du må have en god weekend
knus Pia

Bea sa...

Å ja! Gaver som kan brukes, og til og med brukes opp er virkelig smart! Og disse var jo i tillegg kjempekoselige:) Flinka!
Klem Beate

Strikkeheksen sa...

Oj, oj, hvor har du lavet mange fine ting siden sidst - det er helt utroligt som du kan :-)

Meget fin lille værtindegave :-)

h.espe sa...

Så herlig vertinnegave å lage - unnskyld meg om jeg sniker med meg idéen videre... :)

Ha en fin søndagskveld og en flott og kreativ kommende uke!

Klem fra Hildegunn