Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 11. november 2012

En bestilling, en linjert notatblokk.






A6 Notatblokk.
En av mine kunder bestilte denne linjerte notatblokken,
med tekst på, så det er ingen tvil om hvem det er sin... :O)
Denne skal gis bort i gave, en fin gave å få...for de fleste av oss trenger jo noe å skrive på av og til.
Jeg lager de på bestilling, i ulike stilarter.
Så det er bare å maile meg om du ønsker å bestille en linjert notatblokk.
Kunden kommer med ønsker om stil og farger, og jeg får sette den sammen sånn jeg ønsker.
(litt kunstnerisk frihet er fint ;O)

Pris; 65kr.
Pluss porto.

Håper dere alle får en fin søndag,
selv om været er så som så....
(fins ikke dårlig vær, bare dårlig klær.... :O)

3 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Kjempefine disse notatbøkene dine. Veldig kjekke gaver;) Ønsker deg ei fin og kreativ uke;)

Torunn Tangen sa...

Noe SÅ inspirerende og vakkert...! :o

Kort og Søm sa...

Takk :O)