Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 23. november 2012

Ny veske i cord og lin! :O)



Jeg har sydd en romslig veske i brun bredstripet cord og lin.
Vesken har en stor lomme utenpå, flere lommer inni og lokk over åpningen. 
Vesken har en lang skulderstropp, 92cm.
Mål; 33cm*35cm*6cm.
Pris; 600kr.



Inni vesken er det flere lommer,
her ser dere en stor glidelåslomme.




Inni er det nøkkelsnor, og på den ene siden er det to lommer og utenpå den ene lommen er det en mindre lomme i cord.



Stor lomme foran på vesken, 
pyntet med blomster og knapper.
30,5cm*23,5cm


Blomstene er i lin,
 og brune knapper.
:O)


4 kommentarer:

Lindas hobbystue sa...

Kjempetøff veske :) passer sikkert godt til å ha i-paden i også, denne! Mange flotte lommer som gjør den så praktisk og muligheten til å holde orden :)

Kort og Søm sa...

Takk :O)
Ja, det er god plass i den!

Tovepia sa...

Kjempefin og søt!
Du syr og syr, og jeg strikker og strikker:))..vi er ikke arbeidsledige noen av oss:)
Ha ei god helg, klem fra mæ;)

Trine sa...

Så flott veske.
Mye jobb med denne tenker jeg.
Kjempesøt med blomstene:)
Ha en strålende helg!