Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 30. november 2012

Smil - det er helg! :O)






Maskinbroderi!
Denne uken har jeg fått brodert litt på symaskinen min, det er fint :O)
Her har en gjennbruks olabukse fått teksten "Smil"  brodert på seg.
Må si jeg liker denne fonten godt!
Minner om at jeg syr penal, sminkepunger, toalettmapper og andre mapper med brodert navn på, på bestilling.
Det blir fine og personlige gaver!
Bare å ta kontakt på mail, med farge/mønster ønske, navn og størrelse. Vær rask om du ønsker å få bestillingen din før jul.

Mappen passer bra som;
- Penal.
- Sminkepung.
- Liten toalettmappe.
- Til å samle alle ladere på et sted.
- Eller til hva som helst du får plass til oppi den :O)

Mål; 19cm*10cm*5cm.
Pris; 200kr.

God fredag!

4 kommentarer:

Trine sa...

Så enkel og fin.
Må kanskje sette igang broderimaskinen min og (som jeg desverre aldri bruker)
Det blir jo veldig fint da:)
Ha en strålende helg!!!

Hanne sa...

Så mye fint du har laget i det siste. Lyktene under var jo bare kjempe fine.
God helg

Spirea sa...

Den var tøff! Så god du er :)
Innom med en klem og med et ønske om en god helg! Nyt dagene! :)klem

Kort og Søm sa...

Tusen takk :O)
klem