Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 29. november 2012

En bestilling, og helgens Julemarked!




Lyslykter!
En kunde bestilte disse lyslyktene, 
med fine reinsdyr charms, bånd og tekst.
Om man har litt sand i bunnen av glasset inni lysposen, står telyset stødigere.
Pris per stk; 100kr.

I dag og i morgen har jeg Julemarked her hos meg igjen,
det var flere som ikke kunne helgen for to uker  siden, så da ønsker jeg de velkommen denne helgen :O)
I dag fra kl.1700-2000.
I morgen, lørdag, fra kl.1100-1400.
Om du ønsker å komme, men ikke vet hvor jeg holder til kan du sende meg en mail, så får du adressen.
kortogsom@hotmail.com

Ha en finfin fredag alle sammen!
:O)

5 kommentarer:

Velkommen til min kreative verden sa...

Det var lekre! fint med skrift og reinsdyr. Du er så flink:) ønsker deg en fin førjulstid. Jeg ser du er i full gang: )

Julie sa...

Nå er det lenge siden jeg har lagt igjen et spor etter meg hos deg, men jeg er inne å kikker hos deg nesten hver dag...:o)

Du er så flittig altså...:o)

Skal ha "julemarked" jeg også..men har ikke hatt hverken tid eller "lyst" til å blogge de siste åra..men nå har jeg endelig fått en skikkelig hjemmeside ..så nå håper jeg å komme igang igjen..:o)

Lykke til med salget...:o)

Julieklem

Solveig sa...

Oj, disse var ehlt etter mitt hjerte;o)) Elsker vintage og skrift!
Ha en flott advenshelg.
Klem fra Solveig

Snertne sneller og små nøster sa...

Nydelig! Artig å ha julemarked :-D Ble ikke for min del i år, men til neste år kanskje... ;-)

God helg - klem Siv

Kort og Søm sa...

Takk :O)
klem