Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 11. november 2012

Lyslykter med fin tekst, bånd og charm.






Lyslykter!
En kunde ønsket å bestille lyslykter av meg, 
men med annen tekst en juletekst.
Det meste lar seg orden :O)
Så her er de med litt andre tekster.
Forsatt med fine charms og grov hyssing.
Pris per stk; 100kr.
Solgt!

Ps. Et lite tips er å helle litt sand i bunnen av lyslyktene (i glasset telyset står oppi) da står telyset stødigere!

Ha en fin mandag alle sammen,
og velkommen til nye følgere :O)


6 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Kjempe fine. Ønsker degen fin mandag
Klem til deg

Anette sa...

Kjempeflotte!!!
--klem--

Siri sa...

Disse ble utrolig lekre. LUrer på om du bruker stempler eller hvordan du gjør det? Jeg synes det er vanskelig å stemple uten å søle og bomme derfor gjør jeg det sjelden. Ønsker deg en super dag! Siri:-)

salige lavendel sa...

Veldig fine - og smart å velg tekst som ikke er juletekst, så kan de brukes hele året!

Kort og Søm sa...

Tusen takk dere :O)
klem

Kort og Søm sa...

Ja, jeg bruker stempler med tekst og vannfast stempelfarge/pute.
Tror mitt beste tips er at øvelse gjør mester :O)
Litt trening hjelper når man skal finne ut hvor mye stempelfarge man skal ha på stempelet, og hvor hardt man skal stemple på ulike materialer.
Veldig morro er det,
så prøv deg frem :O)

Ha en fin tirsdag,
hilsen Fredrikke