Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 4. november 2012

Helt klart en god helg! :O)




Julemesse-helg!
Denne helgen har jeg hatt julemarked her hjemme hos meg,
det var veldig, veldig hyggelig.
Mange kunder og godt salg :O)
Så tusen takk til alle dere nye og gamle kunder som kom innom for å handle julekort, julepynt, gaveposer, gavelapper og julegaver!

Neste helg finner dere meg på Hobbymessen i Greverud hallen, sammen med mange andre.
Det er både lørdag og søndag :O)

Flere kort må lages, 
og her et kort til en jubilant!

God søndag til dere alle sammen!
Hilsen en glad&fornøyd 
(og en litt sliten :O) 
Fredrikke 

4 kommentarer:

ide-puffen sa...

Hei hei. Så moro å ha det hjemme. Jeg hadde det i fjor og salget var knallbra, men vet ikke om jeg orker det i år. Mye jobb med flere hundre innom.
Så alle bildene dine under fra messsen. Guri som du har stått på. Flinkeste altså :)
Gleder meg til mandag og jobb igjen. Jeg blir fort lei av sofa og tvn he he
Klem klem

Mayen sa...

Grattis med vellykket messe ;o) I gammelhuset i sentrum brukte æ å ha messe hver jul, har prøvd her i nyhuset også, men ble ikkje det samme.. Så æ slutta, men hvis æ kjøpe mæ ei lita hytte og sett på tomta, da blir det nok flere ganger. Artig med messe, men hektisk! Og det var nok godt å slenge beina på bordet når du var ferdig ;o) Mye fint hadde du så absolutt!! Klem

Kort og Søm sa...

Ja, det var gøy med messe hjemme :O)
Det blir det helt klart igjen!
(og ja, det er litt hektisk)
Neste helg er det messe igjen, begge dagene. Så nå må jeg produsere flere ting :O)
Klem

Guttemamma sa...

Tusen takk for kjempesøte bøker, den ene er i bruk allerede!! Og takk for nydelig kort.Du er så flink!!
Klem♥