Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 27. november 2012

Liten pung med trykknapp, fine hunder :O)





Liten pung!
Da jeg fant dette stoffet kunne jeg bare ikke la være å kjøpe det...det var bare veldig fint :O)
Vi har alltid hatt hunder da jeg bodde hjemme, 
og da jeg flyttet ut hjemmenifra tok jeg med meg min Cairn Terrier....og min mamma fikk seg katt!
Nå er det mange år siden jeg har hatt hund, men på ett eller annet tidspunkt skal jeg nok ha hund igjen.
Det er to hunder i familien nå, så vi kan låne/passe og det er veldig hyggelig :O)

Liten pung.
Lukkes med trykknapp.
Foret med gråprikket stoff.
Et lag platevatt mellom stofflagene.
Mål; 11cm*8cm.
Passer fint til bank kort, mynt eller nøkler.
Pris; 100kr.
Solgt!

Takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en kommentar, det er hyggelig lesing :O)

7 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Ååå den var bare helskjønn!

Kort og Søm sa...

Takk :O)

Lindas hobbystue sa...

Artig liten pung, hunder er søte,ja :) Stilige nisse-kort i forrige innlegg også :)

Lisbet sa...

Håper middagen smakte på mandag:-)
Fin pung med søte hunder på. Fint med stoff med dyr også...
Husker veldig ett flott du hadde med sauer som strikket Glisssss
Klem

Anonym sa...

Så fine praktiske lommebøker! Du har stadig mange koselige innlegg. Hilsen Heidi

Snertne sneller og små nøster sa...

Så nett liten pung :-)

Ha det godt - klem Siv

h.espe sa...

Kjempeflott pung du har sydd :)
Ha en flott uke videre - snart advent!!

Klem Hildegunn