Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 1. november 2012

Nytt papir i hus=nye kort!







God morgen!
I går fikk jeg nytt papir i hus, og måtte lage noen nye kort.
Fint papir, og fine sommerfugler :O)
Kortene måler ca 13,5 cm* 13,5cm.
Pris; 40kr per stk, 
inkludert papirkonvolutt.

I dag skal jeg hente symaskinen min ( jippi :O),
som har vært borte noen uker for å bli fikset på.
Jeg gleder meg til å få den tilbake,
for det ligger en god del ferdig klipte hjerter i lin som helst bør være ferdig til helgens julemarked.

Håper alle får en fin torsdag,
her hos meg har vinteren regnet bort...
og solen har akkurat tittet frem!
:O)

8 kommentarer:

Lilledesign sa...

Nydelige kort:)

Lindas hobbystue sa...

Som alltid: flotte nydelige kort :)

Kort og Søm sa...

Tusen takk :O)

Anonym sa...

Du er jammen produktiv! Regner med at symaskinen kommer til å gå varm noen dager:0)

Siri sa...

Er det noen som har det lille ekstra så må det nok være deg:-) Lykke til på messer. Du er kjempeflink til å stå på!

Kort og Søm sa...

Tusen takk Siri :O)

Takk alle sammen :O)

Pia sa...

wauuuuw så flotte kort i nydelige farver
Du må have et godt julemarked og en god weekend
knus Pia

Riet sa...

What a beautiful cards.

Hugs Riet.xx