Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 1. desember 2012

Julemarked!






Fredagens Julemarked!
Jeg hadde julemarked i går kveld, for de som ikke kunne komme på mitt forrige julemarked. Det var ikke masse mennesker, men det var heller ikke forventet (siden det var en fredag kveld :O) Jeg var godt fornøyd med salget, tross en rolig kveld.
Jeg fikk forespørsel fra flere kunder om de kunne komme en annen dag enn mitt forrige julemarked, og det er klart det lar seg ordne. For noen passet det bedre i dag (1.desember), så det blir et julemarked til her hos meg i dag også, kl.1100-1400.

Velkommen skal dere være! 
:O)

5 kommentarer:

STEINKJERRINGA sa...

150 mil er litt langt, da. Så mye fint du har laget!

Kort og Søm sa...

Ja...det er litt langt :O)

HegeT sa...

Lykke til med messe og salg i dag.

Førjuleklem fra
HegeT

Heidi sa...

Har du hatt julemarked hjemme hos deg? Så smart! Det er deilig å slippe riggingen et annet sted, og stå ute og fryse.
Ha en koselig adventshelg :)

Kort og Søm sa...

Ja, jeg har hatt to helger med julemarked hjemme, veldig bra :O)
Og utrolig kjekt å slippe å rigge til et annet sted, med ned og opp pakking og det hele!